Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOrigami
04. 12. 2001
7
0
1408
Autor
Angellina
Prsty se zas pokouším o Origami
Je to hráz
Před bolestí
Teď už jsem za branou
Teď už jsem protihráč
Lidský čas přikázal jedenáctou
Kolik je na našich hodinách
Kolikrát ještě přehnu papír
Drowned:zkus se taky někdy při kritice zaměřit na stylistickou stránku, i když je pravdou, že obsah hodnotíš přesně...
Kolikrát přehneš papír?? Skvělý závěr*
Drownedgod
08. 11. 2002
Děkuji za kritiku, i když nekritickou. Ne není to o mne konkrétně, ale pocity jsou podezřele podobné. Zvláštní, příjde mi, že tvořící člověk si časem vytvoří určitý styl, kterého se více méně chtěně či nechtěně drží a ty mne, přesto že styl určitě máš, překvapuješ různorodostí každičké krásy, kterou napíšeš. Možná, že ta různorodost je tvůj styl a možná, že ta krása.
zváštní, má to takovou nějakou atmosféru nevyřčeného ( tím chci říct, že jsem to ne zcela pochopil :-))) ), ale za tu atmosféru a originalitu vyjádřená tady máš TIP :-)
to je ono.ked si myslim ze budem citat dalej to skonci a vo mne ostane ten kladny pocit. a trpkosladky smutek z nevyhnutneho konca. A co ked je koniec eroticky? ved nikto nam o nom nic este nepovedal.
tip
kamarád mi těma sračičkama z papíru zamořil pokoj na koleji, takže na tohle japonský umění začínám být trošku alergická, ale díky tobě vidím i na druhou stranu....