Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠvýcarská
26. 03. 2011
16
19
3608
Autor
Oldjerry
Odpovědnost
z činů vidíme
i tak...
Sirku, pecku, jízdenku
na chodník -
či do koše?
Myšlenka předchází čin
má výběr a za ten ručí
za směr i cíl
nejen když sto párů očí
a netřeba nápis
19 názorů
No - holt se mi taky všecko nepovede tak, ajk jsem si představoval. Mám pochybnosti - předložím a sleduji reakce. To pomáhá tříbit styl.. Díky!
Jarda
IMa .. No - já uznávám, že je to v kategorii na hraně... ale tím víc dík
Marie s beránkem
28. 03. 2011
NIXau - proč ekolog? ty snad rád žiješ v nepořádku? Jestli ano, pak se skutečně není o čem bavit. Představ si, že když ta špindíra odešla, tak jsem vylezl z auta a šel to hodit do toho koše. To už ti asi bude zcela nepochopitelné...
Počkej v autě, zaběhnu jen k mámě - jestli něco nepotřebuje...
Čekal jsem v autě, poslouchal radio a koukal otevřeným okýnkem do ulice. Z obchodu naproti vyšla dívka asi patnáctiletá a přestože byl teprve duben snědá asi jako mléčná čokoláda, kterou vybalila z papíru a staniolu (no jó! - dobře - tak z hliníkové folie - no...) . Odlomila růžek, který podala přiběhnuvší malé žabce, snad sestře, stejně čokoládové, a zakousla se do druhého rohu tabulky jak do krajíce chleba.
Pravá ruka se rozevřela a staniol (no jó!) a papír s fialovou krávou se snesl na zem, půl metru od odpadkového koše.
A tak to vzniklo - díky, přátelé