Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
..ano, autor som, ale dovetek tentokrat prenecham na citatela - teda kazdemu z vas - sice by sa pokracovat dalo, ale dnes budem asertivny a hovorim, Nie!;)
..tiez myslim, ze konik to vystihla, len dodam, ze povzdych nemusi byt vzdy rezignujuci a vzdavajuci, ale i uvedomujuci, ze je zbytocne niekedy niekomu oponovat a hadat sa a presviedcat o jeho, ci svojej pravde:)
..som rad, A.Storoznicyn, ze sme sa mohli spolu nadesiatovat a aj, ked to nemalo vela kalorii, nam to svojim sposobom chutilo:)
..ale si najviac si cenim, ze ma 'uz' dokazes rozoznat nielen v dave, ale i na papiery - dakujem, A.Storoznicyn.
stručný,obsažný rezignovaný povzdych-(požičiam si tento výraz od koníka,lebo sa mi to páči a je to strašne výstižné :))
Pre mňa milá pocitovka na desiatu - rečou E.Elata, sýty obed to nie je,len desiata,ale aj tú treba.
*T-zachovávaš si aj tu svoj identický "rukopis",to sa mi páči
..ono to mas ako s hudbou, ci cimkovek inym, co v tebe vyvolava pocit - bo nie kazdy den sme predsa naladeny na Cajkovskeho alebo Kronos Quartet:)
..cize aj 'povzdych' je niekedy fajn pocit - a nemali by sme ho prehliadat, lebo niekedy ma ovela vacsi vyznam ako nejake dlhorozsiahle kazania, ci udery nad, ci pod pas - a ja som aspon rad, ze sme si mohli spolu 'povzdychnut' ;)
někteří lidé se řídí (podvědomě) tvými signály.. jiní si všechno přebírají podle sebe.. většina lidí je při přijímání různých signálů (mimo- i slovních) a jejich zpracování ovlivněna svou aktuální situací nebo náladou.. třeba zítra nebo za měsíc přečtu něco jinýho než "povzdech" :o)
..v tejto basni je nadpis prvy vers, resp. cast prveho verse, len som nechcel duplicitu 'niektori' v obsahu, tak som sa tomu takto vyhol
..a ano, ide o frazovitost, skoro by som povedal ze az strohost i ked od minimalizmu to ma este trosku daleko, ale som rad Edmudne, ze si klikol a vyslovil par pocitov
..o konstatovanie vsak nejde, lebo v tomto pripade je neznama znama a rovnica pozna riesenie!:)