Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKámoška z Brna
31. 05. 2011
11
32
2239
Autor
FAE BOMB
Kámoška z Brna
Kamarádka Bára,
šlohla mi cigára...
To si ovšem odskáče,
vychlastám jí lahváče!
32 názorů
Květoň Zahájský
01. 06. 2011
Vy jste teda parťáci! :-)*
Hej, já pořád čekám na tu tvou slíbenou prózu o návštěvě Brna. Ještě jsi to nevydejchal?
:-) pořád čekám na tu veršovanou šípkovou a tys na ni pro samý chlast úplně zapomněl...
sepotvkorunachstromu
01. 06. 2011sepotvkorunachstromu
01. 06. 2011
sep: Jak již uvedeno jinde, svýmu doktorovi jsem slíbil šípkový víno. To ale "padlo za vlast" právě při setkání s tou kámoškou. Něco tak dobrýho prej ještě nechlastala... No a na doktora možná teda zbyde to pampeliškový víno. Musim se ale přiznat, že jsem to už začal koštovat, takže na doktůrka asi zase nic nezbyde... Bude si asi muset počkat na víno z bezovýho květu... :-)
bra: Nemyslim, že jí znáš... Jinak, vona je teda hnusná kuřačka, zatimco já se považuju za hnusnýho nekuřáka... A ty lahváče jsem do tý hospody nosil já. Přišel jsem tam zcela střízliv, oficiálně vypil dvě piva a zpátky jsem šel po čtyřech. Dolejval jsem si totiž půllitr lahváčema. Většinou jsme totiž seděli za rohem, kde na nás nebylo vidět... :-)))
sepotvkorunachstromu
01. 06. 2011
sep: Zeptej se nějakýho doktora, kolik si toho máš vzít... Optimální je tak jedna až dvě jednotky. Jinak se "přestřelíš" a to už je pak problém... :-)