Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFrkačky do r.2010
Autor
Alegna
Život je obrovský sál,
v němž se odehrává radost a bál,
a ruku v ruce s nimi i bolest a žal.
Velký duchem ten, kdo dokáže přiznat malost svého já.
Těžší, než milovat toho, kdo se nemá rád, je,
milovat toho, kdo má rád jen sám sebe.
Tak veliký dar hlupák nedocení,
nepochopí totiž, že moudrost a lidskost za peníze není.
Radost člověku sluší, smutek však prohlubuje citlivost v duši.
Pro naše pochopení konání druhých, jim často přisuzujeme své vlastní pohnutky.
I když vyslovíš lež tolikrát, až jí sám uvěříš, pravda se z ní nikdy nestane.
Pokud naivita je víra,
že svět je lepší, než jaký skutečně je,
pak chcibýt stále naivní.
Nejtolerantnější je šťastný moudrý člověk, nejméně tolerantní je naštvaný blb
Když pro tebe někdo něco udělá, je to dar pro tu danou chvíli.
Když pro sebe něco uděláš ty sám, je to dar pro celý tvůj život.
Je těžké uvěřit lháři, když říká pravdu.
Čím jsme starší, tím jsou vzdálenosti delší a čas kratší.
Až hrana zvony rozezní a všichni řeknou Ámen, jméno mé přidají na náhrobní kámen.
Při tvorbě někdy dochází ke vzniku vedlejších produktů, které jsou mnohem lepší, než produkt hlavní.
Mnohokrát vzýváme vlastního ďábla, abychom dokázali najít a probudit anděla, co v nás dřímá.
Mnohem častěji, než je zdrávo, jsem na hraně svých psychických sil, když bojuju se svou malostí a nicotností.