Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠtěstí
Autor
Jurda
Štěstí
Je v nás, je snadné ho probudit, ale težké aby znovu neusnulo.
Co je to stěstí?
Štěstí je, když vítr prohání oblaka skrz zářící měsíc. Když je parné léto a kapky deště chladí touhou rozpálenou kůži. Když ležíte v trávě, nad hlavou poletují chomáče chmýří, vítr šumí v korunách stromů, listy tancují a na hrudi leží člověk co mu záleží na hudbě našeho srdce a tak rád poslouchá jeho rytmus.
Ale co když se změní a potom už nebude chtít naslouchat…
Štěsti je smát se na lidi okolo, jenom tak, jen pro to stěstí. Štěstí je pohladit dívku, lehce se dotknout vlasů, prsty jemně sklouznou po lících, možná chvíli spočinou na bradě, snad potom dokážeš zachytit tu krásu. Ach jak jsi nádherná! Co potom když dívka skloní hlavu a projde skrze nás? Jsme stín, je to snad jenom sen? Možná sama ví jak je krásná…
Štěstí je noc v úplňku, jak světlo, které nedá spát, a stříbrná záře kreslí na oblohu minulost, snad i budoucnost.
Štěstí je obejmout ji když spí, tu nevinost… ochránit před světem! Pak se spojí náš dech a možná i společné sny. Lehce se zachvěje, rukou pohladíš po tváři, lehký úsměv prostoupí noc…
Ale co když se otočí, naše ruka spadne, zraníme se a už nebudeme chtít takhle spát?
Štěstí je dokázat prožít každý okamžik.
Štestí je všude a přece jenom v nás…