Petr_Pan: naopak! Jen je nech, topoly, ať si šuškaj....
Je krásná - jen bych jí ukončil tím cokoli...:-)
TIP ale bez váhání ANO
jaktože jsem tě objevila, až když ty jsi objevila mě?
nádhera
*
Moc blízké je mi to, jen kdybych to tak uměl ***
Som tu zas a zas je to krásne...
ne, v tobě nedříme talent
v tobě už se probouzí
krása
blbjenko, nádherne a plno ti to tu dýcha atmosférou...pocitovo tak blízko !
Blbjenko, ty dokážeš zdánlivě nemožné. Že se tak rozněžním, až se za sebe začnu stydět. A v tomhle má kafka pravdu, protože tohle dokáže mimo Tebe jen Falčina poezie.
připomínáš mi hodně Falku... skoro váhám, jestli....
kafko, to snad né... :)) leda že by inspirace, Písmáci jsou hodně inspirativní a Falku baštim, ale ještě mnoho dalších. a prosím nesrovnávat, to si chudák Falka nezaslouží :o)
a dík za několikanásobnou návštěvu. cenim si.
☼
blížíš se hodně, vážně se neznáte? Měly byste se seznámit, měla by z tebe radost :))
Je to extraordinérní, děkuji.
Určitě ty myši jen spí? No uvidíme na jaře...
Má hluboká poklona, je to krásně citlivé a dojemné bez sentimentu, do jakého by horší básník s tímhle tématem spolehlivě spadl. Tip.
Hledali tiší útěchu, hledali němí cokoli... a ten konec... úplně to vidím. Krásně zachyceno, jdu ve tvých stopách po břehu ... a obracím se k přílivu ... ano, této vteřiny věčnosti se lze zachytit.
Dík. *
co vic, nez hezoucke..)) vzdyt vis, co jsem ti o tom tvem nicku napsal, kdysi..))T*
To je tak krásné, hladivé, měkkoučké... myšce se v té hrabance musí moooooc nádherně spinkat... co můžu dát víc, než tip?
Nádhera. První tip co tady dávám.
Naslouchat sobě je skoro tak krásné, jako naslouchat jiným. Hezká slova hezky rozvrstvena :-)
Naslouchat sobě je skoro tak krásné, jako naslouchat jiným. Hezká slova hezky rozvrstvena :-)