všechno dobrý.. až na to zapíjení.
právě....to si nepamatuji :o)
párkrát se mi opakovaně ve snu objevil stejný starý dům i ulice byly stejné...,něco jsem tam hledala....
H. to je zajimave....lepsi nez v nejaky uceny k/l/izce ..o)...listovat, fakty ze jo.,..s tou autocenz."! jejejejeje!)) !...))
V dětství se mi opakovaně vracely sny, které mi ukládaly s vysokými nároky nějaký neřešitelný úkol, takže jsem se probouzel často dost vyćerpaný a nikdy jsem jim ani trochu neporozumněl. Teprve po padesáti letech náhle zjišťuji, že byly pro mne patrně důležitým vzkazem do mojí vzdálené budoucnosti, v níž při konfrontaci s velmi nečekanými,tíživými a mimořádně stresujícími situacemi jsem konečně mohl rozkódovat snovou symboliku svého dětsví, k tomu ještě silně poznamenanou autocensurou.
hm, S., von clovek nemuze vsemu rpoumet, zeo,...ani by to nebylo normalni, ja jen ze sny porad zahada velka pro psychiatry, sexuology i psychology jsou...kazdej haze do placu jinou teorii-...se mnou, kdyz malej jsem bvyl, velky potize, hyperaktivni a tak, me tahali por ruznych doktorech..-.a nic stejnak...a sen tedy si vykracuje dal po svych pacickach, kam chce....
..))..(On, sen....)
...ja cetl si o snech v Jungovi a jinych ruznych, se rozchazeji jejich nazory,,,jedni ze sen je pokracovanim naseho zivota, kdy bdime,(kontinualiste jacisi), druzi ze cim sen "drsnejsi", tim vice cisti nas ve spanku a k jakesi katarzi dochazi...to vse zajimave jiste, ale prijde-li TEN SEN, stejne telo dela tak, jak hlava chce....domnivam se, a vsechny teorie jdou do kouta na hrach klecet...mozna mate vy nejake zkusenosti se svymi sny, jimiz byste tento zahonek obohatili????------(
!))
:o) hodně dobré!
A neboj ...nejsou jen ve snech!
tip*
...ja este jo, Abig.)-.-:D treba dneska v noci...:--"...............
...............
...............!!!!"
:-)) :-)) :-)) :-)) na víc se nezmůžu ... :-))*
láska je bůh, kdo v lásce přebývá, v bohu zůstává a bůh je v něm:)
láska je slušné chování člověka k člověku a to vždy a za všech okolností, to mě napadlo...
:)