Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUniversa
19. 09. 2011
22
29
2388
Autor
Garay
Rozbila jsem sváteční
bolesti
Díval ses mi do očí
a viděl celý vesmír v nich
Ač jsem to byla jen já
Nevidíme svých nekonečností
a plazíme se při zemi
/s hadí přirozeností/
Vím,
často pletou na nás biče
a silněji
přitlačí
k doznání
ale .... Neřekneme nic
Zvedneme
zlomené páteře
A doma na střepy
sváteční bolesti
/Jiné pak necháme
hledat své možnosti/
29 názorů
Johann Wolfgang Mária Amadovič
21. 09. 2011Sebastiana
21. 09. 2011
jediný obraz je hned ten první verš. dále kýčeho velká slova a ještě dále jen nuda a nuda. uklízečka provádějící po 2436-té úklid ve svěřené mordcimře
Čtu to pořád dokola, Edmunde, Honzyku. Hledám tam "jinakost"... ale i když jdu až na kost... furt vidím svoje slova, svoje obraty...
Sveřep ... depka je naprd. Nebudu ti říkat "vyprdni" se na ni. Ona mrcha musí odejít sama (aspoň u mě to tak je). Nelze pochopit líp nebo hůř... prostě to tak leží a běží. Tak jak jsi to pochopila, je to určitě dobře. Malý smile, jako povzbuzení, že zítra bude líp :)
jestlipak jiní nějaké najdou... no to nic, trochu mám depku jenom, asi to myslíš jinak
Děkuji, Danny ... možná zaslouží víc než jen tip ... ale to už je o něčem jiném.
Ach... se mnou o sexu? S nymfomankou frigidní? S vílou neortodoxní? S tou co čarokrásně runy ti zalže i Tarot vyloží... Budiž. Každému, po čem tak touží ...
ač jsem to byla ... JEN JÁ.
Tomu se říká zrcadlení, že, renegátko plná vesmírů.
Tartaro ... ty o vesmírech víš mnoho... víš?
Honzyku ... já to ani snad jinak neumím. Su prostě prdlá :)
Háber ... hvězdičky do toho vesmíru dodal jsi. Děkuji.
...pro me na podobnou "situacku" az mooooc vzneseny slova...ja radsi ty civilnejsi, kery(me aspon) reknou vic...