Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha česko-španělská
18. 10. 2011
18
30
2748
Autor
aleš-novák
jsi senior?
si, señor !
30 názorů
MK baby, slintam, slintam:)
Dobehla som az teraz, akosi nestiham, prave som dovarila obed - pecene zemiaciky s cesnakom, file s horcicou:)
Dezert palacinky s tvarohom...
Spanielsky vtacik MUSI mat v sebe horcicu, kyslu uhorku, cierne korenie, kusok vajicka na tvrdo, u nas ORAVSKU slaninku, krasne vyudenu, prerastenu maskom...uz vidim, co bude na dalsi vikend na obed:)
No, vždyť jo, já okurku ani párek nevyzdvihoval, to dovnitř dávají i v té nejhorší putyce. Jenže s ptáčkem se člověk musí pomazlit, aby to stálo! Za to, pochopitelně :)
S tím bílým vínem máš recht; joj, já úplně cítím tu vůni a sbíhají se mi sliny! Kde je osmičková Hanka, aby si taky zaslinila? :)
Přesně tak, jak jsi to napsal, to i dělám. A rozhodně tam ještě přidávám okurčičku a tenký párek, a při vaření je moc fajn podlévat bílým vínem (jo, i když je to hovězí maso, tak bílým, aby se to mělo rádo s tou hořčicí a okurkou). Pak je to teprve nebe v hubě! :o))))
Toscana: To jo, to jo... a pěkně ptáčka vymazat hořčicí a zevnitř popepřit... na to se dnes často zapomíná a v hospodách to nedělají vůbec... tu slaninku pěkně voňavou, takovou, co se na jazyku rozpouští a nechává vůni po kouři, ve kterém byla uzena... stejně máme nejlepší hořčici... sakra, už mám zase hlad :)
MKbaby - tu slaninu bych zamotala dovnitř ptáčka, aby se masíčka vzájemně provoněla... :o)))
Skvělý! :)*
Toscana: Píšeš ódu o španělském ptáčku v slaninovém sáčku? Tomu bych rozuměl :)
Písnička moc pěkná. Co se pochoutek týče, viděla bych to na anglickou slaninu zamotanou ve španělském ptáčku - to se vůbec vzájemně nepopírá... :o)))) (byl by to multikulti pták)
aleš-novák
19. 10. 2011aleš-novák
19. 10. 2011aleš-novák
18. 10. 2011Květoň Zahájský
18. 10. 2011
Jsi stár?
No to asi jeste ne, ale v Písmáku jsem pár hezkých kritik mel.