Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČlověk v plísni
23. 10. 2011
14
26
2218
Autor
MKbaby
Dveře se zaklaply a já se bojím vdechnout,
vždyť vdechu následkem já mohl bych i zdechnout.
Kdybych mohl dýchat, řval bych, že jsem v tísni.
Navštívil mne totiž Člověk v plísni...
26 názorů
podezdívka
07. 12. 2011Stařec_007
01. 11. 2011
Stařec: To je fakt, to rádio Philips 753A z roku 1938 s motorovým laděním a předvolbami už nemám :)
Stařec_007
31. 10. 2011Stařec_007
31. 10. 2011
Ó, nikoliv, čacký jinochu, na Synkáči se vyskytuji pouze tehdy, když jdu k Bansethům nebo do Zlých časů. Nebo k Rouskovi pro šrouby.
Slogan o veteši a starožitnostech jsem si vypůjčil od kamaráda, který má bazar v Melounové ulici a říká si Medvěd. Já mám krám naproti němu.
BigBivoj: Kupuji sice veteš, ale prodávám starožitnosti :)
8hanka: Tak nějak jsem na to přišel - jistý klasik v rádiu prohlásil, že posluchačům chce něco sdělit písní, a já zrovna nesl strašně plesnivou skříňku... cvak - a bylo to :)
Alegna: Záleží na tom, co pěstuje. Pokud plíseň, pak je potřeba jej vyplísnit, pokud houby, tak vyhubit :)
najskor moj kratkozrak cital člověk v písni...nechapala som, preco si nemohol dychat, ci si spieval...
uz mam okuliare a citam realitu...smutne, ako sa vraciame spat k ludu popolnicovych poli...
*****
Květoň Zahájský
24. 10. 2011aleš-novák
24. 10. 2011
Měl na sobě všechno starší. A všechno nedotčené jakýmkoliv detergentem...