koloušku, jsem ráda, že se líbilo a děkuju za zastavení :-)
Moc pěkné vázané, ty mám nejradši.:-)T*
přesně tak jsem se cítila, pateticky...díky moc za názor, i já mám své jiné radši
jeraya to řekla i za mě: připadá mi to patetické, jiné tvé věci mě chytly víc.
Morticia - díky, o chybě jsem věděla, ale nedostala jsem se k PC a přes tel mi to nešlo opravit, tak jsem se na to vykašlala :-)
Nesla se šepotem na křídlech stromů!!! ACH! ...jinak pozor na chybu - modlitba!
R.L. děkuju za zastavení, chystám se k Tobě, máš tam toho tolik nového, že si musím dát chvilku :-)
jeraya ... já se v těch vázaných i míň cítím, ale někdy mám takové nutkání a opakování je matka moudrosti :-)
Alegno...moc Ti děkuju, opravdu moc...
weleno jsou tam moc hezká místa, hezké obraty, které prostě plynou, rytmus se mi líbí, jsou věci, které se mi od Tebe líbí víc. Jak jsem tak četl, vázané verše nepíšeš často, nenech se odradit a t *
myslím, že si zasloužíš poklonu, jako čtenář jsem si ve verších hodně našla, co se mi líbí, tady bych řekla, že jsou přívlastky na místě, alespoň pro mě ano, dokreslují náladu, bez nich by byl smysl úplně jiný,jo a musím pochválit zajímavé obrazy
tomu, že ti tam slova padala sama, rozumím, mám to stejný :-)
není zač :-) já jsme ráda, učím se
Garay: máš recht, člověk se nezavděčí :-)
přečetl jsem dvakrát znova,.. možná že jsem se unáhlil,.. možná to nekazí rytmus, možná je to přemírou přívlastků, což mi párkrát taky vyčítali, a tady je pro mně názorně vidět, že to s přehnaným počtem přívlastků prostě není ono. Díky za školení Wel..
Tartaro...díky moc, napadla mě první strf. a pak už jsem psala dál, mohla jsem hledat jiné rýmy, ale tak mi to tam padalo :-) díky, že se líbí, píšeš i bez vázaných veršů krásně...
Jednou jak "lvové bijem" o rytmus. Pak zase proti němu.
Já na to kašlu a píšu... a tady t.
srozumeni moc Ti děkuju za to, že jsi se zastavila a ještě tak brzy po ránu :-)
gringoo tak to mě mrzí, ale já se nevzdám :-)
křičí z toho snaha o dokonalý rytmus, to myslím dílo kazí, ale jako tréning rytmu se to myslím povedlo..