Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvaha dvou řidičů - bezdomovců
06. 11. 2011
11
32
2412
Autor
MKbaby
Měli bychom si pořídit
spolujeskyni...
32 názorů
jejdavilda
20. 01. 2012Jarmila_Maršálová
14. 01. 2012podezdívka
07. 12. 2011
Ano, lékařské zprávy jsou prima, ovšem kapitolou samou pro sebe jsou poznámky v žákovských knížkách. Na škole, kam jsem chodil, se tradovalo, že dva kluci, kteří se honili po chodbě, dostali zajímavé poznámky. Jednomu tam dohlížející učitel napsal: "Honí se se spolužákem o přestávce po chodbě." Druhý provinilec pak obdržel do žákajdy zápis: "Dělá totéž." :)
jejdavilda
10. 11. 2011jejdavilda
10. 11. 2011aleš-novák
07. 11. 2011
Si skoro myslim, že i leckterou mojí básničku by tam mohli votisknout. Ale to si asi moc věřim...
aleš-novák
07. 11. 2011aleš-novák
07. 11. 2011
Ano, občas se objevil slušný kousek, dokonce si vzpomínám, jak jsem zajásal, když jsem coby puberťák objevil, že v Dikobrazu zřídili rubriku s názvem Mládeži nepřístupno. Podívám-li se ale zpět, opravdu nelituji, že Dikouš, vydávaný samotným Rudým právem, už nevychází.
Trnkám jsem zpočátku fandil, ale klesly velmi hluboko. Takže nám zbývá jen SORRY :)
aleš-novák
07. 11. 2011
I já čtu Sorry, dodnes vychází, Sorry je dle mého gusta. S Dikobrazem bych ho moc nesrovnával - teď se mi do ruky dostal vázaný ročník 1977 a to je, panečku, počteníčko! Ty úžasné komentáře, Charta 77, karikatury presidenta Cartera, kresby Jiřího Žentela a podobných bolševických kreatur... ještě že je to pryč! I s Dikobrazem!
Díky :)
aleš-novák
06. 11. 2011
Čet' jsem. Už se to snad ani nevydává, nebo jsem to hodně dlouho neviděl. Každopádně to bylo vod stejnejch autorů, jako Česká soda, a to taky můžu... :-)
aleš-novák
06. 11. 2011
:)*
pripomenul si mi davne doby stuzkovej a humorne charakteristiky jednotlivcov, kamoska mala oznacenie:
turistka, cele leto spavala pod Stanom
(z pocutia viem, ze ho casom vymenila za niekoho ineho)