Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlásenie výsledku 19 kola súťaže Tlmočník
04. 12. 2011
0
13
1250
Autor
T.K.
Víťazom tohto kola sa stáva so ziskom
5 tipov
Koloušek
Týmto gratulujem, mávam a tlieskam !
13 názorů
heartrate, díky, že jsi mi to vysvětlila, ale i tak se mi to zdá složité. Musím si to někdy zkusit. Teď už je to naštěstí vyřešené.:-)
blboun nejapný
04. 12. 2011
nepotřebuješ Word, koloušku, stačí si třeba na www.google.cz v obrázkách zadat nějaký slovo - třeba "vánoce" - pak si ty obrázky prohlídneš jeden po druhým a až se ti bude nějakej líbit, tak Johannovi do zprávy překopíruješ adresu toho obrázku - třeba na něj klikneš pravým tlačítkem myši, objeví se tabulka, klikneš na "Vlastnosti" a tam najdeš adresu, nebo stačí zkopírovat to, co máš při náhledu na obrázek nahoře v tom řádku, jak do něho píšeš www.pismak.cz :)
Děkuji za gratulace srozumění i heartrate, také za pochopení i renegátce. Internet sice mám, ale nemám word a neumím vkládat obrázky.:-)
koloušku, upřímně blahopřeju, byl to suverénní vpád do soutěže * a škoda že jsi nic nezadal.. jak to, že nemáš materiál? máš internet a to stačí!
Děkuji moc za gratulace, ale podle mě by zvítězila Ferry, kdyby sem svoje dílo dala dřív.:-))
Dále bych chtěla požádat o zproštění úkolu zadat další téma; za prvé to neumím a za druhé nemám žádný materiál.
Myslím, že Ferry nebo blboun nejapný by se toho zhostili daleko lépe. Předem děkuji.
Koloušku, blahořeji k úspěchu v soutěži. Rád se připojím k tvému zadání.
Jiří
gratulujem vitazke, dakujem vsetkym autorom, ze som sa mohla prejst ich carovnymi alejami:)*****
Ostatné výsledky nájdete v tabuľke uverejnenej v diele Súťaž tlmočník 19 kolo...resp po kliknutí tu