Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha rváče
12. 12. 2011
26
32
3875
Autor
aleš-novák
nápis na dveřích naší hospody:
PŘIJĎTE POBÍT
32 názorů
Tenhle rváč měl pravopis v malíku. Dyk umí napsat "přijďte".
Takže se rozhod mít ho na háku. Jednoznačně.
Bonaventurová
15. 12. 2011Jarmila_Maršálová
13. 12. 2011
Jarmilo: Nezávisle na sobe jsme meli stejný nápad. Ty jsi byla o chlup rychlejsí, jako porazený ti blahopreji.
Já to řešila radou: Silnějšího neprovokuj, sobě rovnému se postav a slabšího nenapadej. A pokud tě bude napadat silnější, od toho máš nás. A díky tomu jsem dva takové sígry už v první třídě v té školní šatně tak srovnala do latě (prostě dostali na zadek s tím, že se to může kdykoliv opakovat, když nedají pokoj), že už byl pak klid. :o)) (Bohužel, tohle učitelka udělat nemůže...)
Tosca, detom som pred vstupom do skoly prizvukovala - budte dobri, posluchajte, nevyrusujte, nepustajte sa do bitiek...spociatku sa syn nechal bit spoluziakom, dbal mojich rad,no ked mi doma hovoril, co sa v skole deje, ako niektori spoluziaci otlkaju inych, vratane jeho, dala som mu prikazom branit sa,nenechat si ublizovat.
Nechapala som, ze uz male deti maju sklon k sikane...
8hanka - skoro bych řekla, že tohle je pro většinu učitelek naprosto typické :o)))
ked bol moj syn maly, priniesol v ziackej knizke poznamku - Vas syn sa bije!
Odpovedala som, ze pokial nebije druhych, tak je to OK...
Pani ucitelka sa urazila:)
Moc neprovokuj, nebo do tý vaší hospody fakt přijdem! Nás je dost, i když jsme sami!!!
aleš-novák
12. 12. 2011aleš-novák
12. 12. 2011Květoň Zahájský
12. 12. 2011
Tam asi bude nejoblíbenější písní ta prostonárodní:
"Pojďme tam a bijme, bijme ho, bijme ho až do rána bílého..." - žejo? :o))) *t