Hezká vzpomínka ,ale za muzikou se dá jezdit i teď.Jezdim na fesťáky a budu jezdit pokud to půjde:-)
alcap on e bigbít je můj život.. díky..
Benetko na to se nedá zapomenout..jsem stále rocker srdcem i duší..Díky za návštěvu..
Nůž decibelů rozťal ticho sálu - PĚKNÉ! Jojo-taky nostalgicky vzpomínám...
Františku Oldřichu děkuji. Myslím, že jsme naladěni na stejnou vlnu. To mě těší. A rád Tětady zase uvidím.
Jo, to bude asi tak. Taky už nejsem nejmladší a tohle je vážně vzpomínka na 70. léta minulého století. Ale krásná. Ten bigbít mě drží dodnes. Díky za zastavení.
To je jak představa o tátovi v minulých letech :)
*
Rajmunde díky za koment. Jde mi z toho hlava kolem, ale snad jsem se v tom zorientoval.Ještě jednou dík.
Cheche, říkávám: rodino, nasazuju sluchátka...
Čudlíku, ty Tvoje studie mezilidských vztahů jsou tak průzračný. Tuhle Dědeček do toho dával květnatý koření, do těch textů vo lidskejch sexech. Ta průzračnost se jeví obecná, Dědek peprnej, já to nerozetnu.
Janda zpívá, že k nám dvěma patří i ten svět okolo. Dyž někdo furt chodí do hlubin svých duší, tak ho časem začne strašit o půlnoci Jung. Nebo Sartre. Ale jsou tu nevzdělaní národové domorodí, kteří souloží veřejně a mýticky.,,a ještě vymejšlej prasárny, jak by děla církev..
Jo, kdeže loňské sněhy jsou? Ale vzpomínky nám nikdo nevezme.
To bývaly časy, také vzpomínám si...T*
..rock & roll forever
.. *
Hlavně jich moc neznám :-).
Vy mamči jste dobré, pokud se vám povede vychovat ne nezkaženého člověka, ale člověka vůči hnilobě odolného.
chápu vás oba :-) a doma mám taky něco v bledě modrém, asi jsem špatně vychovávala, ne pro dnešní dobu, hm
aj slušne mluvit o ostatních za jejich zády je neslušné?hm hm, to som nevedela :)
gabinko já vím, ale o těch ostatních je neslušné mluvit za jejich zády :-)
Alegna mě chápe vidíš? :-)
môj milý blázon a magor :)
rozumiem tvojim pocitom, ale verím, že nie si jediný, mám tri dcéry...chápeš
samozřejmě, že kromě tebe :-),jj. je to škoda
Gabinko já jsem blázen v dnešním světě. Nostalgik, romantik, nechlastám, neberu drogy, miluji celým srdcem, nepodvádím, nelžu, jsem věrným přítelem a jsem trochu magor. Ano mám pocit, že nezapadám do dnešního světa :-)
*
Toníku - všetci sú blázni, len ty si lietadielko? :)
Alegno a Tony.cs i ve mně vyvolávají vzpomínky na ty časy, kdy jsme vymetly každou zábavu a hlavně si myslím, že jsme se umněli bavit, nostalgii. Ale jsou to vzpomínky, co nám nikdo nevezme.
Já sám zpívám v kapele a musím říct, že návšťevnost zábav je mnohem menší než za starých dob.Pamatuju to sice jako špunt, ale pamatuju. Dnes musí být pět kapel, aby si každý přišel na své a zábavové skupiny, přebírající známé písničky, tak ty už mají také mizivou účast. Jiná doba, málo peněz, mladí jsou divní...teda kromě mě :-)
taky cítím nostalgii, bylo to fajn
Vendulo máš svatou pravdu, kdo to nezažil, nepochopí. A Tony.cs ty máš taky pravdu, bohužel.
Paráda. Dnes už to tolik není no, bohužel. *