Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepolitologická úvaha
08. 02. 2012
19
32
2653
Autor
aleš-novák
Koho zvolí presidentem?
Mohl by to být
dobrý fór
kdyby na Hrad přišel
zase Václav Klaus.
Junior...
32 názorů
Raději Santa Clause - na rozdíl od VK nedává všem najevo, že je nejchytřejší, a rozdává dárečky :)
Aleš: Kdybych neviděl ty zástupy na jeho pohřbu, asi bych věřil, že VH je skutečně ceněn jen v zahraničí. Jak naznačuje i Tvá poznámka.
Ed
aleš-novák
23. 02. 2012
Byl jsem v Kanadě. Když jsem zmínil, že pocházím z Čech, onen zahradník(!) se celý rozzářil a řekl: Václav Havel? Oznámil jsem mu, že presidentem je tam už jiný Váckav. "Ten, co krade pera, že?" odpověděl, a zase se vrátil k zesnulému Havlovi.
Propanakrále, snad nechcete, aby mi v budoucnosti po světě říkali: "Jo, to je ten syn toho chlápka, co krade pera?"
Já si myslím, že ze všech "státnických" činů VK právě toto bude tím, s čím jej bude historie spojovat nejčastěji. Václav Klaun.
aleš-novák
09. 02. 2012
Ostatně my, monarchisté, bychom takový postup uvítali. Monarchie je totiž mnohem levnější. například francouzský prezidentský úřad stojí (bez voleb) třikrát více, než britská královna. U Klausovců se jistě nemusíme bát nějakého odnárodnění, na rozdíl od našeho legitimního krále, Karla Habsburského, nejstaršího syna nedávno zesnulého následníka Otta von Habsburg-Lothringen. Tento Karel by byl čtvrtým českým králem tohoto jména v pořadí, takže by to byl Karel IV.
Tak dobře známý Karel IV., byl čtvrtým římským císařem, ale prvním českým králem Karlem.
aleš-novák
08. 02. 2012Květoň Zahájský
08. 02. 2012aleš-novák
08. 02. 2012Květoň Zahájský
08. 02. 2012
Sýr? Sýr! A proč ne.
A k juniorům.... Král je "mrtev" ať žije "král"... Bič a pryč :D
aleš-novák
08. 02. 2012
...já myslím, že přímá vplba neprojde. Přece si kapři sami nevypustí rybník :)
aleš-novák
08. 02. 2012
Mi to teda zase až jako tak velký fór nepřipadá, spíš tak trochu horor... :o))) *t
Evženie Brambůrková
08. 02. 2012
Pri predstave skoro vyji,
nechci zadnou dynastii.
Kdo táhne dál hradní káru?
Lid by nejspís prál si Járu.
(Cimrmana)