Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBejkárna č. VII
12. 03. 2012
8
16
1968
Autor
MKbaby
Nevěřil nikomu. Volal zásadně na
Linku nedůvěry.
16 názorů
Evženie: Jistě, dovolal se na Slovensko a vzala to Gorila. Vraj čoskoro príde aj k nám :)
Evženie Brambůrková
12. 03. 2012
Jak tak koukám, ze zimního spánku jsem se neprobral jen já, je tu docela živo. Nebo jsem chyběl opravdu jen já? :)
8hanka: Já jsem byl žravý už v dobách, kdy jsem neměl žádné tušení o politice :)
Diana: Já vím, že slušných a laskavých lidí je dost, taky si jich vážím a jen kvůli nim to tu má smysl. Bohužel nejsou vidět a už vůbec ne slyšet.
Květoň: Mám kamaráda, který dává přednost Lince nevěry :)
Čudla, Alegna, srozumeni: Díky za návštěvu i za vlídné hodnocení :)
Květoň Zahájský
10. 03. 2012
:-)* Vtipné.
Ale nene, není to tak zlé. Pořád je spousta slušných a laskavých lidí. Jen na sebe nepoutají pozornost, je třeba objevovat je.
no prave...brucho uz pomaly predbieha nadra:)
Mohla by som sa stazovat v Haagu, ze priberam vdaka politikom:)
Hlavu vzhůru, vypni ňadra a otevři lednici. Tam najdeš odpověď na každou otázku a na každý problém :)
Ono je to posrané všude. Je ale chyba vinit jen ty, kteří momentálně chrochtají u koryt tam "nahoře". Oni vzešli z nás, takhle zkurvený je téměř celý národ. Kdyby obyvatelstvo této země stálo za něco, nemohli by je representovat jen gauneři...