Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Únor 2012 - Hlasování
16. 03. 2012
2
22
3177
Autor
StvN
Kategorie: Nominace - 012_02 | ||||
---|---|---|---|---|
Asi umřel Havel | Kiv Čitrem | 2012-02-07 | Nominace - 012_02 | |
Děkuji | Kandelabr | 2012-02-02 | Nominace - 012_02 | |
Domy, zahrady | Fruhling | 2012-02-02 | Nominace - 012_02 | |
Naše smutná Helča | lago | 2012-02-27 | Nominace - 012_02 | |
O nebezpečné vášnivosti z nožů | Juno | 2012-02-28 | Nominace - 012_02 | |
O špeku na udičce | vzduchoplavec | 2012-02-22 | Nominace - 012_02 | |
Pokušitel | pedvo | 2012-02-24 | Nominace - 012_02 | |
Slavnostní oběd | whale77 | 2012-02-18 | Nominace - 012_02 | |
Sportu zdar | Danny | 2012-02-08 | Nominace - 012_02 | |
Šató de Nirvana | zaki | 2012-02-10 | Nominace - 012_02 | |
Žízeň mládí | DavidPetrik | 2012-02-18 | Nominace - 012_02 | |
22 názorů
Výsledky se započítavají vždycky, když splní pravidla. Tady máme pravidlo, že hlasování se započítává i po termínu, pokud ještě nedošlo k vyhlášení. To není žádná novinka. To se stává každý měsíc, že někdo nestíhá, tak napíše do pošty, jestli bude stačit když zahlasuje druhý den a je to vyřešené. Je to jednoduché. Nehledej v tom něco, co v tom není.
1. Fruhling: dobrej text, vypsaná ruka, popis matky asi the best..
2. Kandelabr: fajn obraz, ale jak je kandelabra zvykem, tak je to hodně popisný..
3. nemůžu vybrat, u každýho textu mi něco nesedí.. třeba podivný jména, nebo psaní "ahoj" v přímé řeči, přílišná stylizace atd.. myslím to chce jít hlouběji, neklouzat po povrchu..
Kiv Čitrem
19. 03. 2012
1. Juno
2. zaki
3. Kiv Čitrem
Ad 1.) je to sranda, původně jsem pro tuhle povídku nechtěl ani hlasovat, ale už jenom to, že jsem ji četl několikrát a ležela mi v hlavě, je vlastně solidní plus. Text má drajv a rychlost, líbí se mi "rozbíhavost" toho textu, která je paradoxním důsledkem snahy dotáhnout všechny mikropříběhy až do konce.
Ad 2.) pro zaki zatím nikdo nehlasoval, tak budu první no... Původně jsem na druhé místo chtěl hodit vzduchoplavce, ale zakin ležérní styl humoru mi sedí více, není to ani tak snaha napsat zajímavý příběh, ale určitý způsob náhledu na svět, který se hýbe sám. Něco jsme ještě zmiňoval pod textem samotným.
Ad 3.) Na třetí místo za první odstavec z celkových tří. největší problém mi dělalo překousnout ten konejšivě moralizující podtón textu. Zbytek pod povídkou.
Jo a mimochodem: dobré kolo
Květoň Zahájský
17. 03. 2012
1. Kandelabr: Děkuji
2. Vzduchoplavec: O špeku na udičce
3. Kiv Čitrem: Asi umřel Havel
Komentáře jsou u povídek. Jinak docela těžké vybírání, protože skoro všechny texty byly něčím zajímavé. Třeba (když se tu poslední dobou tolik diskutovalo o humoru) Juno, zaki a whale77 mě příjemně pobavili, Danny má originální nápady, lago umí potavě vyprávět... Pěkné kolo.
1 - whale77 - Dle mého soudu nejvtipnější. Někdo v komentech poznamenal, že připomíná věci Šimka s Grosmanem a to je vcelku přesný. U jedné z nominovaných, jsem dvakrát usnul ...tady to nehrozilo ani náhodou.
2 - zaki - výbornej obrázek partičky z "múriku v Centrume" ...možná to chtělo víc nasvítit Budhu, ale moc dobrej text
3 - lago - Pěkně jadrnej jazyk a docela vtipně podaná pointa ...byť jde vlastně a vážnější téma, je to podaný (tak nějak) po lidsku
1. Juno
2. Fruhling
3. Kandelabr
Juno. Povedene, vtipne, to se moc casto nestava. Prijemne cteni.
Fruhling. Myslim, ze nejake vytky jsem psal pod dilo. Kazdopadne spolecne s Kandelabrem se mi tyto texty ctou dobre, a to cenim vysoko.