Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHrnčeková báseň
Výběr: hermit
18. 01. 2002
13
0
1933
Autor
Naso
Päť sĺz do hrnčeka
s čajom
olympijské kruhy rozčarovania
že ten druhý hrnček
sa chce rozvádzať
Matyjustin
02. 02. 2002
si mormon? az 5 zien..nech sa druha rozvedie..este styri ostanu..alebo sam?..si naklvapkas do cierneho piva aj desat kruhov.. .
Mythus: neboj, u mňa/u nás je všetko OK... To sa len občas potrebujem empaticky vcítiť do situácie iných ľudí.
Bix: tie farby sú vlastne hračkou iba na Písmaku a olympijská tematika ma zviedla pripomenúť farbu všetkých kontinentov tak, ako to vystihli pokračovatelia Coubertina...
farebné možnosti sú síce veľmi inšpiratívne a lákavé, ale...v tejto básni mi vyslovene prekážajú a takmer som to nechcela čítať...evokuje mi to nejakú blbůstku, ale ona to blbosť nie je ani náhodou...prvá sloha je dobrá...
to sú nové básne ???
naso, čo je? zle nedobre?
...držim palce a iné palčáky..a vlstne všetko dostupné
táto je dnes úplne naylepšejšia :)
Gastarbajtr
18. 01. 2002
ono to Bacil vlastne načasované ani nebolo... náhoda akých býv dosť... v určitom citovom rozpoložení som proste z tíví začul debatu o ZOH, porozmýšľal o tom, ako sa vo vode robia kruhy a vlastne báseň bola na svete...