Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNad propastí snů
Autor
Majkika
Nad propastí snů
Múza snění a pochybnosti mě opět pohltila a já se snažím zaplnit řádky slovy, jež nedovolí rtům být vyslovena.
Kde se bere láska? Je mlžným oparem slibů bez majitele a sluhů bez šatu z nití upřímnosti?
Píše-li tuha o lásce, pak pisatel je jen snílkem, který očekává příchod se závojem tajemna.Neví, nevěří a pochybnost drásá naději, když stále srážen na kolena čeká na upřímnost.Kde se berou emoce smáčející jistotu a samotu v potu utopie o duze snění?
Jen snílci prožijí lásku, pravou lásku. Ač prožitek je jen slovy sázenými na tiketu fantazie. A přeci ti jež čtou řádky těchto elfů snění, nemají proč nevěřit.Vždyť sny jsou kapkami rosy zářícími ve svitu probouzejících se víček, a smáčejíce řasy slunečních nocí, tají pod tíhou reality.
Věříte-li v lásku, její moc, pak říše snů plesá s příchodem noci. Jste-li však jen vyprahlou pouští marnosti a smutku, pak temnota pochybnosti a bezvědomí trpkosti zaplaví vaše srdce, vaši duši. Slova nedůvěry se lísají k vašim ramenům, vplétají se do vlasů a líbají vaše rty. Kde hořkost objímá srdce, tam ani slib oddanosti nepřinese paprsky důvěry.
A temnota číhá v hloubi duše na svou příležitost.