Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekdyž zamčeno
Výběr: Eli.Benett, tóru.u
09. 09. 2012
17
22
1863
Autor
dadíková
když zamčeno
když velké ne
ale i stejně velké
ano
proč nejde odpreparovat
černé od bílého
proč barvy slévají se
nejraději v myší šeď
a nebo ve vlčí zákeřnost
22 názorů
Ještěrčí král
10. 09. 2012
aneb ne i ano v jednom je pokaždé a zásadně...
a navždy
čili smíření
:)
no ty výrazy právě dokládají to, jak je to naivní a absurdní myšlenka a dobře to, samosbou, musím vědět :)
Asi jsem zapomněl dodat, že ani já jsem neměl s tím slovem v souvislosti s dalším textem nějaký problém. Pouze jsem se řídil svým zvykem pro jistotu podobná slova prolustrovat, aby mě podobný chytrolín, jako jsem momentálně já, nepoučoval. Jinak mi ale nevadilo třeba nespravedlivé osočování vlků a svým tipem jsem básničce vyjádřil zalíbení :)
...nejraději v myší šedˇ
a nebo ve vlčí zákeřnost
tohle dává naději,ne? slůvko "nejraději" - je tam i prostor,vůle,že to může bejt jinak:)
...barvy )neexistují ( to "vědecky" ) :)
jinak pocitově to mam stejně...
zkusit se zastavit a nalokat se zelené -uložit,pak pokročit a ukousnout třeba kus oranžové - uložit....atd....
do šuplíků,ze kterých by nemohly vylézt a splynout....ty mršky...
na druhou stranu hurá,že barvopocity máš:) t
MarKu - nedokončená - ano a jistě zcela záměrně... báseň není doslovník, že - a já mám prostor si tu botu narazit na vlastní kopyto a dotvořit podle své mentality.
ruprecht - to se v nás projevují technici (:-D - máš sice stopro pravdu, ale v té básni mne to neruší. Kupodivu - ač je významový rozdíl mezi těmi dvěma slovy poměrně velký - o smyslu básně jsem neměl ani vteřinu pochybnost.
dádo - *
Řekl bych, že slovo odpreparovat nevystihuje přesně, co jsi vlastně chtěla vyjádřit. Zřejmě máš na mysli oddělení černé od bílé, tudíž spíš separaci. Preparace je úprava, zpracování nestálých objektů v trvalé.
..pride mi to nedokoncene - ako ked pozeras film a v tom pride reklama - vtedy si poviem: sakra, v tom najlepscom! zase len cakat ;)
(vlk není zákeřný ... viz. Totem vlka)
..a černou a bílou bych neodpreparovával :)
ale jinak *