Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEKONEČNÉ TICHO
18. 09. 2012
10
17
1693
Autor
macecha
když ráno otevřu oči
napadá mě jen
chtěla bych umřít
proč se probouzet do prázdného pokoje
neslyšet nic, jen svůj dech
nevidět nic, než zlo ve svých snech
tma je milosrdnější
nevědět již nic
ta myšlenka mě konejší
zve mě do nekonečného ticha
a slibuje mír
17 názorů
zvedavec, máš pravdu. Ale, len dávať je niekedy trocha únavné. Človek by mal i dostávať. Nečakám na to, ale potešilo by ma, keby si to niekto uvedomil.
Každopádne ďakujem za komentár.
"Ale, nevidím pro sebe budoucnost a to mě docela děsí."
Hm, budúcnosť a zmysel je v láske, ktorú niekomu dáme. Aj šťastie.
Nebuď sama.
Choď medzi ľudí. A upútaj, tým, že dáš dar. Nemyslím materiálny. pozornosť, úsmev, slová.
:) Mne si ho dala tým, že si prečítala moju báseň. Vďaka.
Je nás veľa "hladných" a Tvoja láska v rôznych formách je veľmi žiadaná.
A navyše, myslím si, že človek je šťastný vtedy, ak pociťuje lásku a ak má čo dať. :)
Vampirelord
19. 09. 2012Vampirelord
18. 09. 2012
Čudlo, samota není dobrá, ale ještě horší je, když se člověk cítí zle i mezi lidmi. Což je poslední dobou můj pocit.
Diano, už aby byl říjen. Těším se na setkání. Snad mi to dodá novou energii. Určitě :)
Johann,Teba som už dlho nevidela. Dúfam, že sa máš dobre. Ano, plačeme, ale je nám to stejne nanič.
Květoňku, ono všeho moc škodí! I toho ticha a té nedobré nálady všude kolem. Už bys měl něco zase napsat, ať se mám z čeho potěšit. A spravit si náladu.
Květoň Zahájský
18. 09. 2012Johann Wolfgang Mária Amadovič
18. 09. 2012
měla jsem prostě takový pocit....
Je zvláštní, že poslední dobou mě to napadá docela často. Bojuji s tím, protože jsem v podstatě docela veselý člověk. Ale, nevidím pro sebe budoucnost a to mě docela děsí.