Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÓda na Gavora aneb Vyjížďka, na kterou nezapomenu
24. 01. 2002
11
0
4004
Autor
Aki
Z kraje léta vyjel jsem si
do luk s bezva partou
na zvířátku, co se nedá
krmit kreditkartou
Pod kopyty duní země
skoky zvládnem hravě
chvilku jsem si nedal bacha
už se válím v trávě
Koukni, tamhle, srnečka
jak se hezky pase...
Jenom jsem se zamyslel
prásk a ležím zase
Do sedla se zpátky škrábu
naražený rameno
pár metrů a další salto
Bože, já jsem vemeno...
Před hospodou zase, prevít
do řeky si lehne
mokrej jsem až za ušima
s ním to ani nehne
Večer doma nevěří mi,
když ze trenek klepu listí
že mě takhle zřídil Gavor
a ne irský teroristi...
Litochowitz
18. 12. 2003Litochowitz
17. 12. 2003
Umět se správně vymlouvat je taky umění. Člověk se aspoň vymlouvá, když je strašně líný.
Taky mám ráda koně, ale nejezdím na nich. Zase ta moje málo dobrodružná povaha a nedostatek příležitostí se naučit jezdit na koni. Krásná zvířata.
Dílko líbí, ale od koňů radši dál, nehodlám lézt na zvíře, které má dostatečně velkou hlavu na vlastní názor...
Bezva. Mně se jednou kůň dal z kroku do trysku, já jsem si toho nestihla všimnout a zůstala jsem vzadu. Fakt...
*
Elyanne: taky dobrý :o) mně to ten mizera dělal obráceně... nejdřív krásně nacválal, ale pak si to jakože rozmyslel a začal se pást... akorát se rozmejšlel vždycky tak rychle, že jsem stihnul zareagovat už jenom vyhlídkovým letem s tvrdým přistáním :o)
ale od toho památnýho odpoledne - musím to zaťukat - mě zatím nesundal ani jednou :o)
Mě taky ne... od té doby jsem totiž na žádném neseděla... byť mě to děně mrzí... Ale nemám příležitost... :o(
El: nemáš příležitost? zkus jí jít třeba trochu naproti :o)
ty koníci za to stojej... :o)
Snehulacek
11. 03. 2002
Spv: Klidně se směj, já to taky bral s humorem... :o)
akorát jsem tejden chodil fakt jako po útoku teroristů... :o))
Je to prostě takovej mizera, kterej když chce, sundá úplně každýho... Ono to ani nebylo tím zamyšlením... Když ti ve cvalu nečekaně zapíchne kopyta do země, skloní hlavu a vyhodí zadníma, tak se toho moc udělat nedá... Kromě toho salta teda... :o) Mě si tenkrát vyloženě vychutnával... :o))
Ale nijak to nezměnilo můj názor na nejlepší pohled na svět... :o)
Tak to se mně líbí. Nezlob se, že se směju tvýmu neštěstí, ale nemůžu si pomoct. *! :-)))))))
Zasmál jsem se do sytosti
A nakonec má rada
Jestli máš rád svoje kosti
Nelez koni na záda. TIP