Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezimní ráno
Autor
ruprecht
zimní ráno
rozespalou ulicí
popojíždí kukavůz
a neomaleně roztrubuje
že další noc
právě lehla popelem
aby bylo z čeho
vstávat
23 názorů
jeeeej...tak to uz potom cele dava zmysel :))) vdaka za jazykove okienko :)))
Jarmila_Maršálová
29. 10. 2012***
jejdavilda
29. 10. 2012Milý kolego ruprechte, aby nedošlo k nedorozumění-já ti vítzeství přeji. Už jsem si svých 5 minut slávy užil a rád je přepustím dalším.
( stejně mi není jasné proč ten vůz nekuká)
Kolego jejdavildo, vypadá to, jako bys měl nějaký mindrák. Jinak si neumím vysvětlit, že tady obcházíš a trousíš svoje rádobyvtípky. Aby bylo jasno, zmiňovanou soutěž jsem já nevymyslel, ani jsem ji takto vznešeně nepojmenoval. Nicméně se jednalo o její již devátý ročník a já měl to štěstí, že porota určila za vítěznou báseň právě tu moji. Například vloni vyhrál zbora, martinez byla druhá. Mám se snad stydět? Vždyť ani tobě nikdo nebrání, aby ses se svými blbůstkami v příštím ročníku ucházel o uznání. Přeji ti mnoho úspěchů :)
Milá misty, zcela chápu, že na dalekém Slovensku se to ještě neví, ale kukavůz je jinak řečeno popelářské auto. A jistě uznáš, že to už jaksi s popelem (popolom) souvisí. Přeji pěkný zbytek dne :)
jejdavilda
28. 10. 2012Třeba hovnocuc hořel
jejdavilda
28. 10. 2012teda ne, že by to bylo tak úděsné, ale báseň roku? Kam ten svět spěje. Na druhé straně, když si představím, že by to vyhrálo dílo se Zlatého výběru tak to raděj Kukavůz
Marcela.K.
28. 10. 2012Jirko, on to ale opravdu vyhrál....což mě tedy ani nepřekvapilo, protože to vím už dávno, že tenhle kluk píše skvěle.
a2a2a - Dík za návštěvu. Abych se přiznal, neberu tady ty výběry a tipy nijak vážně. Používám Písmák spíš jako archiv. A ten prolog? Asi jsem trochu ješitný, prostě se chlubím :)
tak to abych jí dal výběr. Ale doufám, že mi uvěříš, že i přes ten fórek v prologu tak činím z přesvědčení. Má to vtip a kupodivu neleká, jakkoliv by měla.