NORMÁLNÍ JE BEJT NORMÁLNĚ NENORMÁLNÍ!
clondaik: A nežijeme všichni v hříchu? Co je vlastně hřích?
Lucinka18Cl : Napíšeš úvahu na téma hřích? Je hřích normální?
Jsem já normální že sem píšu takový blbosti? A co je to vlastně blbost? Tak DOST už končim......já ten toluen neměla čuchat:o)
NEKOUŘIT JE HŘÍCH!
Alespoň to říkám já.
zajímavé...jako moucha v polévce...
Pěkné a výstižné s hezkým koncem :o) Ac jo.. dkyby takové úvahy psávali lidé na škole, tak bych možná při slohu tolik netrpěl :o))) Těším se na další :o)))
jiří bohumil?
lucinko myslím, žes to napsala dobře.*
jiří? myslim žes to blbě pochopil... tam není nic extraoriginálního. A asi ani bejt nemá. Je to výborná, krátká, vtipná (nevimještějaká) úvaha. ježiš, zkus se trochu uvolnit
Hrozně mi to připomíná jednu mou úvahu - asi by mi dnes přišla stejně neobjevná jako ta tvoje. Napsal jsem ji asi v tvém věku.
!! mylsím, že máš naprostou pravdu !!!!
*
to myslím normálně vážně :-)
Ahoj Lucko noci upije.Nebud nenormální, ale buď normální Lucie ze samoty u lesa.Doufám, že jsi to ty.
Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní, neb nikdy nikdo neví co se může státi. :o)
No, jestli jsi normální, o tom netřeba diskutovat :o)))
na to, jestli jsem psychouš? :-))))
NORMÁLNÍ JE NELHAT
aspoň to řikala Unie svobody :-))))))))))))
NORMÁLNÍ JE NUDNÝ
aspoň to říkala znuděná Konstance:-)))
Gast: Ty seš psychouš :o)))))))))))
ovšem to je samozřejmě čistě můj osobní názor, že ano, tady zrovna pod tímto dílkem by někdo mohl mít sto jiných :o) Tak to jen pro pořádek..
Nezlob se, ale pokus o originalitu to nebyl, jen něco, co sem musela vymyslet během krátký chvilky, abych nedostala pětku. A znáš mě-normální nejsem a bejt nechci. Nechci být člověk zapadajíci do davu....a když už sem to měla v pc, tak sem to sem chtěla dát a zjistit i názor jiných a nejen naší profesorky na ČJ.
NORMÁLNÍ JE NEPÍCHAT
aspoň to říkali v jednom století
úvaha mě tedy nevzala, trochu zmatená, trochu plytká, za to některé reakce mi připadají zajímavé.
každá ideologie vytyčí svoji normálnost, včetně té partnerské, rodičovské, zaměstnanecké v každém z nás. sama se snažím, se tím příliš neohánět, ale mnohdy je to jediná obrana proti něčemu, co nám ubližuje...
KK.: naštěstí to moc nedodržovali, jinak bysme tu nebyli :)).
...to maj taky štěstí!!! :-))))))
esi cete, nemějte se rádi, já Vás budu mít o to rači +o))))))))))
m.
NORMÁLNÍ JE NEKOUŘIT
aspoň to řikali v jedné kampani
Mimochodem, panstvvo, znáte-li Tracyho tygra od Williama Saryoana, najdete tam pasáž, kde říká, že jistý doktor prokázal, že Tracy je šílený a že "TO LZE PROKÁZAT PRAKTICKY U KAŽDÉHO ČLOVĚKA"... kategorie normálna je prázdná kategorie, protože nemá ani příklad ani jakoukoli podobu... je vykonstruovaná pro gesto...
Hlavně, že se máme rádi!!!!
m. ;o)
I ne. Já se nemam rád. :)
Taky se nemám ráda...a Tracyho tygra jsem četla a viděla divadlo, moc fajn....:o)
Vidím v tom snahu, extrémně velkou snahu o originalitu a jedinečnost. Snaha je, ale výsledek je jen pouhé tlachání o tom, co už napsalo spousty jiných lidí. Sama si o sobě napsala, že nejseš normální, pokus se o to, třeba Ti to pude líp,
Omlouvám se za to pude, samozřejmě že půjde.
No Lucinko.....každopádně zajímavá myšlenka........
normální/nenormální, podle mě na tom dneska nesejde....řídíme se dávno jinými hodnotami.....
zařazuju do klubu!!!!
Jůůů, úvaha je dobrá :o) Můžu Ti říct, že já teda určitě normální nejsem. Ten, kdo si myslí, že je normální je ten nejvíc nenormální na celé planetě. Protože nikdo neurčuje hranice normálnosti a nenormálnosti, že ju a tak my, jakožto lidi ducha prostého žijeme v nevědomosti, zda my jsme těmi normálními nebo nenormálními. A protože odpověď na tuhle otázku nám nikdo nedá, sami sebe posuzujeme :o) Takže, já jsem nenormální!!! :o)
jukni do děl Matyjustina, konk. na jeho auditorium "Jsou na písmákovi BLÁZNI??" ať víš, do čeho jdeš:-)
No vidíš, taková jasnozřivost! Obvykle každý pokládá sám sebe za model toho, co je normální. Tobě už jen krůček chybí k tomu být tolerantní. Jaký? Jen dokázat takto myslet stále i uprostřed lidí, kteří ti "nesedí".