Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStalo se cosik špatného...
Autor
Miluna Vošková
Tož kurva, ogárci a robky! Stalo sa cosik svinsky čpatného jako! Vaši hodné tetě Miluně vyšla masivni kníška plná jejich igelitentních povídanek! Samé guvno, cecek, tlama rozbitá a rasismus jako. Obráski načmrlikal ogárek, kterého znate všichni jako kurva! Edik Vránů! On je tu sicek zabanovaný, ale to nevadi jako!
Jmenuje sa to
Tož kurva!
a tadyk máte odkázek veselí!
http://www.palmknihy.cz/web/kniha/toz-kurva--3995.htm
Mate to svinsky laciné, enem padesát korun, tož aji socka chudá si to može kupiť do své čuprmoderni čtečki! Důfám, že mi šici mohutně závidite, ste celé zaťaté a zlaté žili sa vám dělaji jako!
Tož tak!
Myluji vás, kurva!
36 názorů
sepotvkorunachstromu
11. 03. 2013..gratuluju..akorát ještě nemám četčku:(
Kontraverzni dilko vyvolava extrapolarni kritiky. Ja si kurva mislim, že garantulace je svinsky na mistě. Toš - Miluno - ať se lidi chlamu až k pochcani... a s tim ostravskim dialektem to bude u hodně lidi, co nesu kiselí jak ogurek, kurva....
Jarmila Moosová Kuřitková
31. 01. 2013Na mě příliš těžký kalibr, přesto gratuluji :)
brackenridge
28. 01. 2013greatuluji, miluno!!!T
Rifkele Odpadson
27. 01. 2013Já chcu taky papírovou! Kdyby mi strašila v mé nové, luxusní knihovničce dostatečně dlouho, tak bych si ji snad i přečetla! :(
Miluna Vošková
25. 01. 2013Sociálně angažovaná poezie
25. 01. 2013Sociálně angažovaná poezie
25. 01. 2013Miluna Vošková
25. 01. 2013Uš ste si nědy vitírali prcinu kvalitni lyteratůrou, kurva?
Kostěný básník: Džejtý teď nemá čas vydávat sbírky, píše texty pro Umakart.
Ke knize: doufám jen, že vyšla v patřičně vysokém nákladu aby se dostalo na všechny, a aby bylo na provoz sůvičky, žejo, taky...
Octopus de Sade
24. 01. 2013mne je jedno, kto je miluna, keby to bol aj z fleku navrah :)
Octopus de Sade
24. 01. 2013strč si zase to avízo!
Octopus de Sade
24. 01. 2013a bude to aj v kníhkupectvách?
Miluna Vošková
24. 01. 2013Mám vás čecki svinsky ráda!
Miluna Vošková
24. 01. 2013Heřmánku dobrí, to su eště cucáčci neskušeni, to bi bolo špatné, kdybi jim cosik vyšlo! Vicházet vjeci možů enem hodné tetě Miluně z Horky, kurva!
Svět se v prdel obrací! To nemohou vycházet normální knihy? To musí být knižní svět zaplavován podobnými literárními výkaly? Fuj!
Mnohem smysluplnější by bylo, kdyby konečně vyšla Džejtýmu nějaká nová sbírka.
Jirka Metelka 2
24. 01. 2013Miluna Vošková
24. 01. 2013Tož ksindl zabaliť do pitliku igelitového a jako gut, no ne?
Jirka Metelka 2
24. 01. 2013Miluna Vošková
24. 01. 2013Já su si uš pogratulovala sama a su s tim pogratulovánim svinsky spokojená!
Jirka Metelka 2
24. 01. 2013Miluna Vošková
24. 01. 2013Už sis objednal, ogárku?