Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA nielen to!
Autor
MarK.
Znásilnil som dámu,
matku dvoch detí.
Znásilnil a zneužil
od hlavy - po päty
...a nielen to!
Zneuctil som jej vôňu,
zničil hrdosť, česť.
Bez akéhokoľvek rozhovoru
šiel priamo na vec
...a nielen to!
Hodil som ju o zem,
zo dve facky dal.
Roztrhol blúzku,
na nič sa nepýtal
...a nielen to!
Krvácala strachom,
chcela ďalej žiť.
Rozkročila náruč,
kývla - „poďme súložiť“
...a nielen to!
Bola zvláštne milá,
krásne hanblivá.
V tej chvíli by ma,
však najradšej zabila
...a nielen to!
Spôsobil som traumu
jej aj rodine.
Celoživotnú traumu,
ktorú už nikto nezmyje
...a nielen to!
O niekoľko rokov,
stretli sme sa znovu.
Dívala sa na mňa,
ja na ňu – s hlavou dolu
...a nielen to!
Slovo dalo slovo
a ona mi odpustila
...a nielen to!
Prišla,
aby mi ukázala
môjho šesťročného syna.
32 názorů
Líbilo by se mi cítit z toho textu jakousi nadsázku, jenže-ji necítím. Což ovšem může být zapříčiněno mým neporozuměním.
vinca minor
27. 02. 2013Ty jsi teda!, dobré
Jasne, Oldrich, ja s tebou plne suhlasim, - mne sa prave paci, kto si ako vysvetli dany (i iny) text - to je na tom to najkrajsie - vlastna interpretacia. Pekny vecer aj Tebe.
Rozhodně neříkám, že soudím správně, jen jsem řekl svůj názor a to, jak to na mě působilo a jak jsem byl schopen to vyjádřit. Jestli si z toho něco vezmeš, dobře, pokud ne, taky dobře. Příště se snad pochopíme lépe. Přeju hezký večer.
tvoj sud je nespravny, ale kaslat na to, - som rad, ze si sa zastavil, Oldrich a nebol ticho.
Vlastní erotické fantazie lehce učíslé pro možnost veřejné prezentace. Jako by od vnitřního k vnějšímu stačilo jen obrátit papír...
brackenridge
24. 02. 2013bezvadny! ***
Dnes je vsetko mozne - nevylucujem ziadnu moznost - i totalny odpor i rozkos - dakujem, Sebastiana.
Sebastiana
23. 02. 2013Líbilo se mi to. dáma mohla být submisivní a mohlo se jí to líbit také.
Aššurballit
23. 02. 2013nemohlo. bola mila krasna hanbliva ale zabila by ma. to je oxymoron sam o sebe. svedciaci o totalnej nedotiahnutost. kedze v inych strofach nejde na to tak cynicky /strofa o traume rodine/ je to picovina
Evženie Brambůrková
22. 02. 2013Mohlo by se to i přihodit. Pokud by se ona k tomu stavěla po letech takto, nebyl zážitek zřejmě až tak traumatizující.
Aššurballit
22. 02. 2013sry. ale toto je brutalna picovina. predstava ze znasilnis zensku dokazes vnimat jej hanblivost. a ona ti po rokoch len tak odpusti. a ukaze ti caparta. ty vole. toto fakt nemozes mysliet vazne.
a este to zdimanie sucitu. + nic moc napisane.
celkovo to malo take plynule tempo. tematicky ma to nijako neohurilo, hoc zaver trochu prekvapil.
Ahojte, priatelia, posielam vam avizo basne, ktoru som roky opatroval pod postelou, zahadzanu lyziarkami, kobercom, prachom a inymi spomienkami. Dnes som si povedal, ze ju zverejnim - predsa uz ubehlo 6 rokov od jej napisania. Zarovne vam prajem pekny den a este krajsi vikend. MarK.
Uprimne, ide o dost staru basen, ktoru som povodne nemal v plane ani zverejnit - ale po niekolkorocnom otalani, som si povedal, nech zije vlastnym zivotom aspon na nete.Diky, Cudlo.
příliš obyčejná
22. 02. 2013Až na ten holyvůdskej konec dobrý.. Jednorožci s duhou už mě totiž občas serou.
Ako tu raz napisala brackenridge: "Zivot nie su len jednorozce a duha, zivot je i pekna hromadka sracek." Cenim si tvoj nazor, sharik a dakujem.
takovej hnus s "happy" endem :D docela síla, chlape... ale dobrý, i když takový brutální téma...