Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak jsem na to přišel...
04. 02. 2002
12
0
2871
Autor
Aki
Tak jsem na to přišel...
Když špunt v dřezu zasekne se
když se člověk zimou třese
páč rez nerez trubky hlodá
a neteče teplá voda
Když se ucpe umyvadlo
když obarvíš v pračce prádlo
když ze záchodový mísy
vytáhneš dvě chcíplý krysy
Když přes odpad fungl nový
vytopíš i Novákovy
marně hledáš v lahvi ginu
na koho bys svalil vinu
Mužík celej v zeleným
baví se tvým trápením
pentličky a mokrý šosy
bledej ksicht a nohy bosý
rád si dělá legraci
vytáčí tě při práci
kartáčky ti poztrácí
vodovodník domácí!
Kody: to neva, stejně je to šmejd :o)) nesmíš mě brát tak vážně, víš... já se přece vůbec nezlobím
Aki, jak to o něm mluvíš. On se statečně přiznal, že to sebral na Písmakovi od Tebe pro mne. Tak se na něj za to nezlob, chtěl mne jen potěšit.
Kody: jé, šmejd jeden... tak teda první krádež... já musím bejt fakt dobrej :o))
Tuhle báseň už přece znám. Poslal mi ji kdysi e-mailem Pavloid pro radost a potěšení, když jemu zrovna vyschla inspirace a nechtěl být už jen mým čtenářem, chtěl mne taky oblažit nějakým povedeným literárním dílkem. Udělal mi tím hroznou radost, protože jsem si myslela, že se mu podařilo něco nového zplodit. Tenkrát jsem ho podporovala a povzbuzovala, aby více psal. Dnes jsem to už vzdala a když bude mít chuť a inspiraci, určitě zase něco napíše nejen mně pro radost, ale i ostatním zdejším čtenářům. K mému příběhu - když jsem si jeho e-mail dočetla konečně do konce, trochu mne zklamalo a zkrušilo, že to není jeho vlastní báseň, ale tohle dílko se mi líbilo jak tenkrát, tak i dnes.
na nobelovku to neni, to uz bylo pred ix lety ve ctyrlistku = viz Polda a Olda. Ale radi tady fest.
Amicta_sole
18. 03. 2002
ten můj je vytápí taky, prevít jeden... naposledy někdy předloni :o)
tak fajn, zejtra si jdu kopupit pastelky a pokusím se ho zachytit při nějakým podvodovodu :o))
Amicta_sole
18. 03. 2002
Amicta: když von se mi ten mizera moc neukazuje, je děsně plachej... :o) a prej hrozně nefotogenickej... :o)
ale něco na něj vymyslím, neboj... třeba mu zkusím nabulíkovat, že potřebuje novou fotku na občanku.... :o)