Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o přenosu myšlenek
Autor
aleš-novák
30 názorů
aleš-novák
12. 05. 2013konečně konstruktivní kritika :o)
Fabet Anal
10. 05. 2013Nepřesný pokus o definici jasnovidky.
Jasnovidka ví, že to s tebou blbě dopadne. Tvé si myslí senzibil. Že si myslí Tvé říká senzidebil. O tom, že ví Tvé je přesvědčena Tvoje manželka - nebo něco jí podobného.
A ani ty sám si Tvé tak odcela nemyslíš....
Ale jinak dobrý. Tipnu si, jestli jsem ještě nezapomněl , jak se to dělá.
Erna Němečková
28. 04. 2013Erna - no já to taky nechápu, ale když to říkají takové šajby, jako kvantoví fyzikové, tak na tom nejspíš něco bude. Jen mi je líto, že já tyhle schopnosti nemám, to bych sázela jak divá... :-)))
Evženie Brambůrková
27. 04. 2013Jasnovidka ví prd, co já si myslím. :-)
Erna Němečková
27. 04. 2013Erna: taky mě to překvapilo, když mi známý (jaderný fyzik) řekl, že jasnovidectví je přes kvantovou fyziku docela dobře vysvětlitelné... Takže to asi nebude tak docela šarlatánství. :-))
:))
pak jsou asi i maminky jasnovidky, dost často dopředu ví, co jejich dítě za okamžit vyvede :)
Erna Němečková
26. 04. 2013Květoň Zahájský
26. 04. 2013Mé? To by musela být temnovidka.
aleš-novák
26. 04. 2013čili jehovistka.
aleš-novák
26. 04. 2013na jeho...co? :o)
aleš-novák
26. 04. 2013Diana: a jak to víš na co myslel? jsi snad jasnovidka? :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
26. 04. 2013:)*