Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCigareta
06. 02. 2002
7
0
3543
Autor
Kachna
Kouř se spojuje do obrazců života,
jak splývá, jak touží po druhém,
dotknout se ho
svými šedými prameny vlasů,
které se kroutí za hustého deště,
které se kroutí za bílé mlhy,
které se kroutí
za vytouženým polibkem
tvých rtů.
Sice nekouřim,ale cigaretový dým patří fakt do poezie, páč se dobře popisuje a tobě se to povedlo.
dismorphia
15. 12. 2004Paranoicus
12. 07. 2002
:o)))) Albi, no, to zas ne...kalosek jo...nemluv na me brnensky, ja tomu nerozumim ac uz tam skoro ziju :o)))
008: Ty seš takové kalósek, že pro Tebe za mlada znamená tak pátou obecnou.
Emily: Ta otázka je na mne? No, jednou jsem kuřačce pusu dal, ale jen tak společenskou, nechodil jsem s ní.
....život je život....něco, po čem toužíme..., proto se moje obrazce života nikdy nemůžou skládat z kouře, který nosí smrt...., i když součástí zemského života je smrt...."obrazce života" je pro mne významově něco jako ztělesnění života....
Gastarbajtr
07. 02. 2002
Já kuřáky nesnáším a kuřačky zvlášť. Abych políbil kuřačku, musel bych být do ní zamilovaný opravdu bláznivě.
Gaste, jo, u vas na severu :o))) na me doleha tak ta slovenska odnoz, castecne, asi je to dano geografickou polohou metropole Moravy ;o)))
Albi, jo, to jsem si taky sem tam rikal, zamlada :o)))
Gastarbajtr
07. 02. 2002JohnieBass
07. 02. 2002
Jo, dobré. Hlavně druhá polovina, využití předložky - za - nakonec pro účel a ne okolnost, dobrá hra s češtinou.