Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO berušce
07. 02. 2002
6
2
3521
Autor
Aki
Beruško maličká, popojdi maličko
nevidím přes tebe na nebi sluníčko
Uhni se, beruško, nebo tě plácnu...
Tak sakra, uhneš se? Nebo fakt začnu...
Urvu ti tykadla, polámu krovky
z tvých sedmi teček jich nadělám stovky...
2 názory
aleš-novák
07. 01. 2003
Materula: nezpěvný? a kdo říkal, že to je písnička? :o))
doufám, že sis to nevzala osobně, tak jsem to vážně nemyslel... :o)
a že je to brutální? a co bys čekala od barbara... :o))
Materula: ale co jinýho ti zbejvá, když JÁ tu pravdu prostě MÁM... VŽDYCKY... :o))))))
p.s. už jsi četla o mým objevu roku? máš ho doma taky? :o)
Jé, koukám, že už jsi četla... sem mysel vodovodníka... pěkná svině je to... včera mi sežral v pračce 3 ponožky... těď mi to nejde vůbec do páru... kusově... o barvě ani nemluvím... :o))
:o)) Novotnýno nijak zvlášť nemusím, ale už jsem cosi zaslech, že se mu prej taky ztrácej ponožky...
Ale já přišel na to, kdo to všechno dělá, víš... viz básnička 'Tak jsem na to přišel...' :o))
p.s. a milenku bych využil mnohem radši na úplě jiný párování... čert vem ponožky... :o))
To mluvíš z vlastní zkušenosti? :o)))
Koukám, že jako milenku bych tě asi nezvlád... fyzicky... :o)))
Sakra! Hmyzí genocida na Písmáku! To tu ještě nebylo ;o))))))))))))
m.
Storyteller
07. 02. 2002Štalingrad
07. 02. 2002
to je děsný !!!!!!!!!!! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))