Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekám na verdikt naostřených dlát
Autor
J.F. Marnotratný
Čekám na verdikt naostřených dlát
Chtěl bych všechno říct
ale nemám komu
tak vážu slova do kytic
a nechávám je uvadat
podoben
mlčenlivému stromu
čekám na verdikt
naostřených dlát
snad jednou v rukách dřevorytce
dozraji
a potom prudce
zazářím
jak klenot v galerii
konečně ucítím
že doopravdy žiji
8 názorů
J.F. Marnotratný
22. 08. 2013Děkuji všem za návštěvu...Max Hutarovy zvlášť (už dlouho jsem se takhle nenasmál)
Vampirelord
22. 08. 2013Mně se to náhodou líbí...oslovilo mě to...jde o pocit..a ten z té básně mám....***T
mimoni, pise se mně nebo mi (3. pád, komu čemu) pane redaktore. jste oba orientovani na vykon, v tom vezi ten vas velky omyl. v tomto smeru se neda umeni hodnotit.
nekdy si mimoni rikam, jestli ty nejsi johny joint, protoze nektere vase dementni uvahy jsou si tak moc podobne. :-)
Nuž, obávám se, že ten verdikt naostřených dlát budu muset vyřknout už já. Tahle poesie je zcela neinvenční. Svým laděním je někde tak kolem roku 1840, ale spíš ještě její pozdní odvar kolem konce století. Všechny tyhle řemeslné obrazy ve světě bez řemesel působí strašně nevěrohodně, romantické vidění přírody, dávno přijaté a opuštěné společností... ne.
Stejně jako nemá cenu vyrábět zbraně na technologické úrovni devatenáctého století, nemá cenu ani psát básně s veselou ignorancí vůči tomu, k čemu básnické vidění dospělo za posledních 150 let.
LURK MOAR, řekl by internetový klasik anonym.