Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyšla mi kniha, saláti :)
Autor
Predrag_Tomič
Nazdar holomci,
po letech hraní videoher, pití piva, koukání na lechtivý filmy, poflakování se ulicema a přibírání tuku kolem pasu jsem se jednoho dne vzbudil a zjistil, že na mě čumí Ptačí král.
Říkám si: Nehul už tolik, cywe!
A von: Sem tvoje kniha, debile. A zakdákal tak, že mi šly vlasy hrůzou do pozoru.
Takže - na vědomost se dává, že si můžete koupit úžasnou suprduprmegazabijáckykůl (hustokrutohyperpřísnou) poetickou sbírku (ty kráso, právě se mi asi podařilo na Písmoně vložit první odkaz v životě). Mám jich taky několik set doma, tak mi můžete napsat do zprávy a já vám do ní vepíšu nějaký ultrakůl věnování.
Veškerý závistivý vzdechy můžete psát do komentářů.
Pozn.: Povolené komentáře:
1. No hustý!
2. Ty brďo, gratuluju!
3. Hele, vod tebe už jsem něco čet a bylo to náramný.
4. Jsi stejně dobrej.
5. Kéž bych napsal aspoň z pětiny tak dobrou knihu!!
6. Trhni si nohou, plantážníku.
Jo a křtít se to bude v březnu na Žižkovský noci. Nepamatuju si datum (protože si nepamatuju skoro nic), ale určo sem pak hodím avízo, abyste jako věděli.
Pus pus a brou
15 názorů
Čéče, jsem Tě právě objevil a jedna ne moc tlustá kniha by se mi hodila, neboť se mi vaklá stůl. Máš ještě nějaký volný kus? :-)
Predrag_Tomič
27. 02. 2014PG: Děkuji moc. Klidně mi říkej, jak chceš. Stejně jsem mužská spisovatelka:-))
Plavé gesto
27. 02. 2014Predragu Tomiči, od teď ti budu říkat Svatka Antošová, gratulace, pane. P.S. zdraví Tovačov
Herr_Jaroslav
15. 02. 2014Kéž bych napsal aspoň z pětiny tak dobrou knihu!!
Dost minimalistickej přebal knihy.
sepotvkorunachstromu
11. 02. 2014..to je nejzábavnější oznámení o vydání knihy co jsem kdy četla:))
nejspíš jsem tě nikdy nečetla, ale mohla bych/chtěla bych to napravit ;)
a pak ještě 2 a 4.. ;)
Blahopřeji ti! Jaký je náklad? Kolik máš na jedné knize?
Kdo si přečte tvůj profil na JT, vůbec se nediví nadšení čtenářské obce. Kdo se umístí na čelných místech v literární ceně Vladimíra Vokolka, v literární a výtvarné soutěži o cenu profesora Antonína Voráčka a Klementa Bochořáka a jako básník se tyčí vysoko nad davy lidí proudících do Lidlu v Trutnově, v Čelákovicích, Čáslavi ba i ve Varnsdorfu, ten právem patří na Parnas české poezie.
Lovu (čtenářů) zdar!
"Autor pochází z Ústí nad Labem a lze jej tak zařadit k silné skupině severočeských autorů, do které počítáme například Svatavu Antošovou, Radka Fridricha či Josefa Straku"
- to je asi nějaká legrace, což?
Blahopřeji kolego.
Také mi v loňském roce vyšla sbírka mých básní NEZŮSTAT SÁM, jen jsem se s tím nepochlubil. Moje chyba.