Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž nikdy nepojedu vlakem
Autor
Vaud
Stala se mi taková trapná záležitost. Vůbec nevím, jestli o tom mám psát. Ale když jinak nedáte…
Jel jsem včera v Anglii vlakem a zapisoval jsem si poznámky z jednání s jedním zdejším profesorem. Všechno bylo naprosto báječné a nic nenasvědčovalo tomu, že za chvíli by to mělo být jinak. Vymysleli jsme společně skvělý projekt, který mě třeba jednou bude živit. Snažil jsme se zaznamenat každý jeho nápad. Pak jsem se šel zamyšlený vyčurat. My doktoři jsme občas trochu mimo. Někde v jiném vesmíru.
Ve vlaku měli moc hezké high-tech wecko uzpůsobené pro handicapované. V praxi to znamenalo, že se otevíralo skoro celé elektronicky dokořán. Říkal jsem si, že to mají moc šikovně vyřešené. Zdálo se, že když se zavřeš tlačítkem zevnitř, tak to pozná, že jsi tam a nemusíš se zamykat. V duchu jsem chválil britské inženýry. Ale ti mě doslovně přečůrali. Zamykat se musíš. Zrovna jsem si vesele pohvizdoval, když se dveře zcela otevřely a dovnitř přímo naproti mě vpochodovala slečna asi 17-18 roku. Zrudla, začala křičet "sorry sorry" a zděšeně utekla...Pominu-li psychickou újmu dorostenky vznikl ještě jeden problém. Nezavřela za sebou "moje" dveře.
Z místa, kde jsem čural, jsem nedosáhl na knoflík, kterýma se dveře zase zavírají. Byl na druhé straně místnosti. Zkoušel jsem aspoň bližší nohou do tlačítka kopnout. Marně. Pořád jsem čůral. Navíc ve stoje na jedné noze v drncajícím vlaku a druhou nohou jsem se s přestávkami pokoušel dokopnout. Sokolové mezi vámi jistě poznali cvičební pozici "holubička". Pak jsem si uvědomil, že na mě kouká celé osazenstvo vagónu skrz prosklené dveře. Měl jsem předtím 2 kafe a anglicky čaj... Snažil jsem se tvářit nenápadně. Že to jako nejsem já. Že tam nejsem. Některé minuty se vlečou jako hodiny. Pak jsem už radši vystoupil. Možná se ještě nechám přejmenovat. A konečně mám dobrý důvod pro plastickou operaci.
27 názorů
trpela som s Tebou, vazne...musel to byt hrozny pocit...spomenula som si na svoju svadobnu noc, kedy som chcela umriet...
nadranom som bola uanvena, boleli ma nohy, tak som sa vyparila zo svadobnej veselice na hotelovu izbu na chvilocku oddychnut...kedze som nemala nocny ubor, len svadobne saty a tie som nechcela pokrcit, lahla som si do postele len tak v Evinom ruchu a unavou zaspala...prebrala som sa na to, ze niekto zo mna strhol paplon, okolo mna plno svadobcanov a ja...chcela som umriet, hned za tym sa rozviest, pretoze im izbu otvoril blbec, co bol len par hodin mojim manzelom...a to som este netusila, co vsetko mi vyvedie dalsie dni a roky...
Jarmila_Maršálová
03. 04. 2014Myslím, že plastické operace není třeba, aspoň u nás, tady jsi hrdina.
EB *** pravda pravdoucí, nejlépe holou se vytočit asi o 120°doleva.
Mně se tak snažil vnutit myšlenku tam jít a předvést mi funkci knoflíků přímo průvodčí, když už se mi kroutily oči jak Hurvínkovi a stanice byla ještě v nedohlednu; a protože plný vagón a tělo čekaly na odezvu, nechala jsem si ten zázrak přdvést; jenže ten blbec nás tam zamkl a chvíli mu trvalo, než to dokázal otevřít. Naštěstí se hrůzou zablokovaly všechny zámky až do mé konečné stanice.
Je hezké, jak ses snažil tu situaci řešit. Holt chlap. To my, co čůráme vsedě, bysme tak akorát mohly vykulit oči.
Já jsem taky jednou v nouzi použila WC pro invalidy, a tam se zas od mísy nedalo dosáhnout na papír. Prostě WC pro ty, co přemýšlejí dřív, než to pustí. Připadala jsem si jako idiot. Jestli on to nakonec nebyl účel :-)
Evženie Brambůrková
31. 03. 2014V českém vlaku bys na dveře dosáhl zadnicí. :-)))*
aleš-novák
31. 03. 2014tyhle záchodky mají už i u nás v některých moderních motorácích... je to legranda:)... měl bys trénovat zadržování moči:) pak by zavřít ty dveře neměl být až takový problém...
Květoň Zahájský
30. 03. 2014Zase happening. Že si už nedáš pokoj.
Lepší nechtěný komik, než (ne)chtěný šašek. Dobrých komiků je málo, ale šašky jako by shazovali. Ty naštěstí šašek nejsi :)
Možná by z toho šlo natočit drama. Ostře sledovaný cestující ve vlaku, to je námět jako hrom :)