Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex64x
Autor
Můra73
Doba snídaně -
špaček si okukuje
poupata třešní.
27 názorů
jo, "oenit" je dobré slovo, Jenom nevím zda jde o sloveso nebo odborný výraz speleologický. Možný geologický.
Jo.
Jelikož špačky znám důvěrně, je to radost.
Až letos jeden vyrovnává koso-drozdí bilanci, byv spatřen mrtev v prachu.
(ten Zbora se nezdá. Vždycky mi něco od něj dlouho vrtá hlavou, musím nakouknout znovu)
Talu ben Kohelet
14. 04. 2014Snad mu budou chutnat :) *
Hledal jsem, co k tomu rít, až to Zbora vystihl za mě. Je to prostě dobré...
Ten obrázek je neskutečně milý. Nádherné haiku, které pro mě osobně splňuje všechny nároky na něj kladené, možná je i přesahuje :) Čiší z něj tak nenásilně naděje, předvídání něčeho příjemného - a to není běžné. Klobouk dolů.
Jarmila_Maršálová
10. 04. 2014"špačkové okukují" ***
Evženie Brambůrková
09. 04. 2014Je naprosto jasné, o co jde. *
a co když přelétl z třešně na třešeň? Prostě, okukoval poupata třešní :o)
Darmo-šlap
09. 04. 2014OK. Věřím ti :-) Ještě se zamýšlím nad poupaty třešní. Možná spíš jde o poupata třešňových květů, ne? Nebo třešňová poupata. Nechci se v tom moc vrtat, jde mi jen o přesnost. A nebo prostě, když bys chtěla mít 5 slabik, "třešňové květy". Špaček prostě okukuje třešňové květy a těší se :-)
Darmo-šlap
09. 04. 2014Hm :-). Jen bych tam vynechal to "si". To tam máš kvůli počtu slabik, že? :-)