Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Březen 2014 - Vyhlášení
Autor
StvN
Beran | Zdenda | 11b | ||
Hormon štěstí | Bohouš Krejza | 0b | ||
Koridor smrti | MezzoMix | 6b | ||
Naposmrti | Herr_Jaroslav | 5b | ||
Odběřický svitek | Prosecký | 3b | ||
Tamara | intuista | 2b | ||
Třetí pokoj pana Zauermanna | reka | 17b | ||
Trnkobraní | Vigan | 4b |
37 názorů
Helgi Brandari
02. 05. 2014Asi jo :). Aspoň na měsíc.
Helgi: jestli ti tady připadnou všechny povídky stejný, tak to vypadá skoro na ponorkovou nemoc... možná pomůže vypnout počítač a jít do přírody :-)
Helgi Brandari
01. 05. 2014No Janino6, nějak na to čtení už nejsou síly. Navíc často mám pocit, že jsem tu něco takovýho už několikrát čet. Ty povídky jsou prostě furt stejný a stejný je pak i hodnocení. Vlastně všechno je tu stejně stejný.
Všichni jste jedineční. Akorát nechápu, proč tady vedle sebe nemůžete v klidu existovat.
Mně teda není jedno, jestli bude PM totálně bez autorů, bez hlasujících a bez čtenářů :-) Jestli máte nějaký tip na dobrou dubnovou povídku, tak račte semhle:
Helgi Brandari
01. 05. 2014Zdenda je jediněčnej. Nikdo jinej takovej tu neni a tenhle server ho prostě potřebuje. Naopak, chybí tu ještě pár jiných typů, aby Písmák dostal trochu tý lidskosti.
problem tangense cni v tom, ze je to nejvetsi troll pod sluncem, bohuzel on o tom nevi, pritom jevi vsechny priznaky, coz je jedna velka, lidska tragedie. co by on, bez vas lidi, byl. :-)
skoda styvne, ze se tady nemuzu vice rozepsat, zase je tu krasny zavan sociologickych skupin, kazdopadne zdenda me potesil nekompromisnim odhalenim tangense, ktery musi mit misto hlavy ananas.
Navrhuju nesmyslný spor ukončit. Mně to přišlo vtipný, protože je jasný, že se Tangens přehlídl a z jeho pohledu pak ta Zdendova gratulace vyzněla absurdně.
Dál se to zbytečně vyhrotilo.
Má-li pořadatel vyšší nároky na úroveň komentářů připojených k soutěži, mohl by mít podobně vysoké nároky i na svou práci. V tomto případě na uspořádání řádků a grafickou podobu výsledkové listiny, jež byla prvotní příčinou nedorozumění. V dodatečném okřiknutí přehlédnuvších se, nařčených či dalších účastníků "gratulační vlny" jsou rysy, společné s honěním ega, patrny též, a je s podivem, že nezapůsobilo jako přilití oleje do ohně.
Herr_Jaroslav
30. 04. 2014StvN: Nemám rád sprosté lidi. Jinak souhlasím, že po omylu měla samozřejmě následovat omluva, což se bohužel nestalo a Tangensovi to ke cti neslouží.
Klid pánové.
Tangens na základě svého omylu obviňuje a uráží druhé a nemá ani tolik slušnosti, aby se omluvil. Naopak svůj omyl uvádí jako polehčující okolnost. Velmi typické, avšak nemorální. Byl bych rád Tangensi, kdybys buď hlasoval, nebo PM opustil. Tvůj přínos je nula a navíc jsi tu rozpoutal hádku. To je destrukce v té nejčistší podobě. My jsme ale na severu, který se mám zabývat tvorbou, nikoli destrukcí.
Zdendo, to poslední ti smažu. V podstatě ses do té diskuse vůbec nemusel pouštět. Skutečnost, že jsi v právu tě ostatně neopravňuje k tomu, abys byl sprostý.
Herr_Jaroslav: když se někdo spelte, má se omluvit. Tečka. Skutečnost, že se spletl je pochopitelná a je omluvitelná, avšak spletl se on a nikdo jiný a tím, že se do svého omylu boří hlouběji a prostě musí to svoje hovno rozpatlat i po všech ostatních, to už je problém, na který se sluší upozornit a je potřeba to zatrhnout.
Pro všechny: je mi jedno jestli PM bude totálně bez autorů, bez hlasujících a bez čtenářů. Není mi ale jedno to, jak se tu chováte. Není mi jedno, když mi sem pořád leze někdo, kdo pro PM nic nedělá, z důvodu, aby si tu pohonil ego nebo někdo obviňoval. To se tady prostě dělat nebude a je to mimo jakoukoliv diskusi. Svým chováním akorát kazíte tuhle akci všem ostatním.
Herr_Jaroslav
30. 04. 2014Zdendo, vy jste k politování. Mějte se. :)
Herr_Jaroslav
30. 04. 2014Taky myslím, že když se někdo splete, neměl by být zahrnut přívalem sprostých nadávek.
@Zdenda, Tangens To jsem se zase nasmál. Gratulace vítězi, čest ostatním.
Helgi Brandari
27. 04. 2014Ona je to žena? Já myslel, že nějaký zhrzený pseudostařec.
Tangens neumí do 17 počítat :)
Vítězi gratuluji.
Lakrov není do hlasování počítána, protože se nikdy nedá určit, jestli to myslí vážně nebo jako škodolibost.
Díky moc za hlasy a hlavně za kritiky - pomohly mi tu povídku zlepšit. Stvne, myslím, že ti z hlasování vypadla Lakrov (i když to na konečné pořadí žádný velký dopad nemá, jen Herr Jaroslav by poskočil o jedno místo dopředu).
Herr_Jaroslav
27. 04. 2014Blahopřeji umístěným i ostatním borcům. Přeji všem hodně psacích nápadů do budoucna :)
Helgi Brandari
25. 04. 2014Jo, v tomhle kole to měli ostatní soutěžící těžký, protože se postavili skutečné povídce.