Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex76x (Nedívej)
Autor
Můra73
„Nedívejte se!“
Smrtihlav zkouší zvednout
zmáčená křídla.
"Nedívejte se!"
Můra se snaží zvednout
zmáčená křídla.
28 názorů
už jsem chtěl začít "a jak by řek´snake" a on řek´. Navzdory sporným místům prostě to sílu má.
děkuji Všem za zastavení... přidala jsem druhou verzi, smrtihlav asi příliš odpoutával pozornost od toho, k čemu jsem text chtěla směřovat.
moc mi jako haiku nepřijde..ale to nic nemění na tom, že to je hezká a výstižná zkratka*
Darmošlap, pokud bych nechala v textu jen "zvedá", zůstal by význam tak plochý, že bych neměla chuť ho publikovat. Já se nebudu pouštět do volné formy (i když sem tam...). Pro mě je výzva co nejlíp naplnit klasickou. Ne vždycky se to povede, ale to k cestě patří :o)
Spíš přemýšlím, jak to napsat jinak, aby zůstalo to, co jsem chtěla říct. Teď narychlo možná takhle:
"Nedívejte se!"
Můra se snaží zvednout
zmáčená křídla.
jejdavilda
22. 09. 2014já si jen létám a děsně vypadám*
Darmo-šlap
22. 09. 2014Líbí se mi to. Jen že "zkouší" je na pováženou. Jako by tam to slovo bylo do počtu. Zase - to je naše subjektivní představa, že motýl něco zkouší.
To "nedívejte se!" na mě působí jak magická formule s přesně opačným efektem. Myslím, že je toho vhodně využito... T.
CarverIsBack2
21. 09. 2014*
Stárnoucí vlk
21. 09. 2014aha, na takové vysvětlení bych asi nepřišel, stále se mi líbí:)
Děti zdědily po manželovi hrůzu z nočních motýlů. Mrzí mě, že text vyznívá metaforicky.
Stárnoucí vlk
21. 09. 2014řekl bych, že na haiku je to dost metaforické, ale líbí se mi ;)
Evženie Brambůrková
20. 09. 2014Podívala bych se . *
Talu ben Kohelet
20. 09. 2014Překrásné, děkuji Ti...