A co když je tohle oboje najednou?
Mikrobijologije a Pánbu? no proč vlastně ne. Co když On není Velký, obrovský a nahoře, ale je prťavý, všudypřítomný??
Možná obehrané, ale NÁDHERNÉ! Zapůsobilo na mě především téma, ale i forma se mi líbí... Super. *
Moc pěkné! T*
Myslím, že nebe je vzáleno nejvíce těm, kteří si myslí, že už tam mají místo zajištěno anebo těm, kteří v ně nevěří. :o)
moc uprimne a pekne (snad jsem taky hodny:)
Děkuju všem... jste moc hodní.
Je nás takových víc...░▒▓-_-▓▒░
Petulí, dík za avízko *o*
Blbjí, samozřejmě, že ji znám... dokonce bych řekl, že byla tak trošku podvědomou inspirací pro tuto mou... Jinak přeju hodně zdaru při bádání na téma NCh. :-))
Bacile - nevím proč ... tahle mi příjde plynulá a čistá ... dovolíš-li, vyberu ji ...
Dovolíš-li... snad bych měl ne dovolit, ale poděkovat... za ochotu či odvahu tuhle poměrně intimní zpoveď vybrat... děkuju.
Nádherné. Ochota či odvaha? Povinnost to byla to vybrat. *! :-))
*)Je prostě zvláštní..snad proto, že jsem věřící,i když jsem notně uhnula z cesty,což poznáš podle mých děl z poslední doby a podle hádky s Akim,kterou tam najdeš taky..tak tomu rozumím
a tuhle znáš?
přicházím už do let Pána Krista
začínaj mě bolet různá místa
pod džínama spodky svého ujce
místo flašky vodky piju juice
penze je daleko, mládí v čudu
plápolá moje svíce
jak dlouhu ještě tu strašit budu
je mi třiatřicet, třiatři- třiatřicet... :o))
jé, promiň, já ti tu kazim básničku blbostěma... ale když mě to ňák... chm, nesmrtelnost chrousta je mi téma podstatně bližší...
nu, možná bychom se místo víry a snění mohli pokusit spíš dávat :) co na tom, že to neumíme - i tomu se holt musíme učit :) co na tom, že se to nikdy nenaučíme úplně - vždyť nemusíme dosáhnout kvality mistra - většinou stačí mnohem, mnohem méně.. kolik hudebníků má na to, aby pořádali koncerty - a kolik lidiček dokáže třeba posedět u ohýnku s kytarou, jen tak pro radost.. :)
Dávat - určitě, o to se snažím taky, jen do básničky se mi to tentokrát nevešlo... ale možná to neumím, co já vím...
Děkuju.
Bůh i jeho syn zdá se mi býti tématem poněkud obehraným..... :o(
Mnohdy je lepší prostě jen dělat věci. A dělat je sám za sebe.
Ježíš je pofidérní majitel čajovny,víš?
I obehraná témata jsou občas aktuální... Myslím, že třeba LÁSKA je téma aktuální pořád...
:o)))) to zase jooo, tomu bych rozumněla, já - věčný romantik a snílek, promiň mi toho Boha, ale jsou jídla, která se přejí :o)
Krásné... vzalo mě za toho otloukánka pod hrudní kostí...
(možná mě pozastavení nad synem Božím oslovuje tím spíš poslední dobou, že jsem celá uvězněná Waltariho knihou Jeho království...)
**
Yezuliiitko, Tvůj výraz "otloukánek pod hrudní kostí" mě dostal... další z řady Tvých úžasných pojmů... a děkuju moc...
Skoro jsem čekal, že ta poslední zvýrazněná písmenka dají dohromady LSD :-)
Otrepana citace:" Jsem ateista, diky Bohu."
Moc se mi to libi:) Pusobi trosku premyslive.
Mně se to moc líbí.Přímá.
touhy ptačí... to je nádherný popis
na jednu stranu bych Ti řekla, si z toho nic nedělej, Ježíšek to má po tatovi, na druhou stranu je dobré o takových věcech (aspoň jednou za čas) přemýšlet *
tak tahle je moc hezká..hohóó, ta zvýrazněná písmenka, to jsou všechno jména konkrétních osob? Ne, jen mě tak napadlo :o)*