Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekino
Výběr: Print, Naso, Bix
12. 03. 2002
9
0
1645
Autor
vyo
kino
slzy
zimomriavky
piesty môjho
nepredpovedateľného motora
vystupujú a zasúvajú sa
dojatie kovového kalibru
kubatúra kubatúr
práve
v modrých lúčoch
čo sa rozprskávajú o plátno
moje vnemy
moje pstruhy
sa neresia
hore prúdom
silný zdvih
ma necháva sedieť
v pohodlnom čalúnení
uloveného
s nemým údivom
ryby za volantom
Hm, ani nevieš, ako presne sa Ti podarilo vystihnúť jednu situáciu, ktorú som prežila :o) Metódy strihu teda ovládaš a dosť šikovne, vyo !
Obraz s motorom ma dosť oslovil, i keď ma trochu zarazil ten komplikovaný prívlastok, ale pri tom zasúvaní a vysúvaní dáva zmysel :o)
Veľmi expresívne povedané a silné - ale predsa len dokážeš odhadnúť mieru.
Trochu mi chýbalo súvislejšie plynutie, ale tu bude asi následkom toho strihu :o)
Prvá a predposledná sloha - bingo, bingo, bingo.
Vďaka.
Jedna z naj slovenských v poslednom čase. Nájdem tu aj pár vecičiek, ktoré by som ja nepoužila, ale použila inak pri zachovaní zmyslu ( ten prívlastok, slovo neresia sa ), ale keď si zoberiem báseň ako celok, sú to detaily, inak má všetko, čo by poriadna báseň mala mať.
Tak :o)
Ten záver nemá ale nemá a nemá chybu!!! Pufff, trafený som! A vôbec piesty môjho obdivu práve zapracovali.
tipovýber