Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZiggyho bimbásek
15. 03. 2002
1
0
935
Autor
pedofilZiggy
víte, že Ziggy
má malý bimbásek
opičí ocásek
a vypadá jako Iggy
Pop ?
já špehoval ho
z ptačí budky
a Ziggyho koutky
úst slintali
když šla kolem
malá holčička
je mizerným básníkem
já vím to, kryl jsem mu záda
když pedofilie
měla ho ráda
ta malá holčička
dopadla špatně
Je to trapný. To ,co jsem k tomu ještě chtěla napsat, napsali ti přede mnou......
paranormality
06. 10. 2002
pěkná blbost.
tím chci říct "esteticky plná forma vymykající se standardnímu chápání".
jak to mám udělat, aby to nevypadalo ironicky, když to opravdu nemyslím ironicky?
ach jo.
Gastarbajtr
16. 03. 2002Monty_Python
15. 03. 2002Monty_Python
15. 03. 2002
mňa najviac štve, že můj bimbásek obživnul
a dokonce umí i psát ( alebo neumí )
ouu..:o((((...jedna z věcí, které prostě asi v životě nikdy nepochopím...
Opravdu se dá odvolat jen na tu duševní poruchu...
Ziggy: ber to s nadhledem, ne každému se stane, aby jeho bimbásek skončil v literatuře!:-)
řekl bych každý máme na písmáku svého anonyma a otravu kterej nám znepříjemňuje život...ach jo..:-((
no...mě to přijde, jako by tohle "dílo" vzniklo z něčí dost konkrétní závisti... pátrej ve svým okolí, Ziggy...
(no, nepřestávám se divit)
:-(
Print: no to je fakt... .-)))) ale zase představ si ho třeba mezi v Ottově slovníku místo záložky.... brrr... taky by to bylo v literatuře.... ;-)))
Hermit!:-))))))) To by ho byla fakt škoda!:-))))
Ale vážně: copak je to tady něco novýho? Viz kdysi: Kafčin milenec, Teplej Cavalera...a kdo ví, co mi ještě uniklo. A mě furt nikdo neobšťastnil!:-)))