Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZet jako . . .
21. 03. 2002
2
1
1942
Autor
brachio
závidím všem co jsou v klidu a nevidí, protože vidět a vidět je rozdíl, stejně jako mít rád a milovat, nebo pomáhat a pomáhat, aby nakonec bylo pomoženo, jenže stejně nedostatečně, protože genocida neskončila, stejně jako týrání a lidská blbost, protože jsou věčné, stejně jako planeta, pro život nekonečná, i když asi jednou zanikne, ale co je do toho bezbranným a týraným a bolavým a potřebným a Z O U F A L Ý M, který jde o pouhý život, který stejně ani neví proč mají, co je jim do relativní konečnosti vesmírné země, když zoufale potřebují pomoc hned, takže všem co si hrají se slovy a jazykem a abecedou, až zase dojdete na její konec, Zet znamená zoufalství . . .
1 názor
Ellen.Cigi
10. 02. 2007
A ještě je tu Ž - a to znamená Život. I docela se mi to líbí, ale přijde mi to takový zbrklý - cožpak člověk má pouze existovat? Ne. Snad ŽÍT!!
o to právě jde, gorgono, o život. všem o kterých píšu. jenom asi koukám kolem sebe...
Ale jo. V podstatě s tím souhlasím.... Zet - zešílet. Ale to už je druhá rovina....
zešílet je jednoduchý, je to blbej únik. v podstatě jde o křivdu, hromadu křivd, který se furt dějou a není úniku. co se stane s bezmocí? není možný aby se zoufalství vytratilo se smrtí. třeba tady nějak je, v nějaký formě. a třeba nás to pořád nějak ovlivňuje. bezděčně.
dobrý! líbí se mi tvé myšlenky.já ve svých básních popisuju vlastně taky často své úvahy.možná krkolomně,možná někdy ne dost zřetelně.dám Ti tip*
Můžeme začít od a - altruismus. Díky němu jsme tam, kde jsme. Ale začali jsme jako z - zvíře či lépe ž - živočich.
takže začalo to ž - živočichem a skončí to tedy zákonitě (??) u a? jako apokalypsa? :)