Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZarámovaný náhled
Autor
Agibail
26 názorů
Agibail: Přečetl jsem si všechny tvé texty a líbí se mi hlavně ty nové. Báseň Pokaždé je suverénní – bez balastu; drama na pár řádcích (tolik rozdílného pohybu!); neotřelé obrazy („cuknout asfaltem“, „rolovat vzdálenost“), které jednak do básně zapadají a jednak mají další důležité funkce; rytmicky velmi zdařilé. Skvělá báseň je také Calais a především způsob, jak dokážeš zachytit atmosféru místa („lze nahmátnout neklid / než se lodím prohnou hřbety / než dojde k odčervení“). Těším se na další básně.
Kdysi jsem na Sibiři viděl silnici, na které nebyla jediná zatáčka, táhla se neskutečně rovně. Ta by se rolovala fakt dobře - ovšem doufám, že tamtudy tvůj řidič jezdit nemusí :o)
Tip hlavně za druhou báseň,ale líbí se mi všechny.
V jednom velkém supermarketu ted' právě vystavují nové Lamborghini
a když vidím pohledy všech těch chlapů kolem...
lucie.médea.
13. 02. 2016*
Stárnoucí vlk
12. 02. 2016kamioňácké a pravdivé
Obdobně jako vk, který, a nyní to adresuji některým jiným autorům, k mému konzervativnímu potěšení opětovně potvrdil, že dobře vnímá, o co v poezii jde.
Navíc oceňuji velmi krásnou obraznost, která v hutných kratičkých textech bez jakýchkoliv zbytečností jakoby zdrsňuje vroucnou lyriku, čímž ji činí ještě více uvěřitelnou a spojuje všechny tři básničky v jeden celek s několika úhly pohledu.
Jak já bych kolikrát cukla asfaltem - ale vyjádřit to se mi nepovedlo. :)