Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semadeinexclusiv
Autor
agáta5
~~Je mi smutno
hipies vymřeli
a z bilboardu od justprint na mě čumí nějakej pazdrát
kyne blahosklonně autům na magistrále
rachitickou rukou pěstěnými nehty
šťastnej jak to tady pěkně prohnojil
je mi smutno
po kristuskách
pohupujících se bocích holek
s vytetovanou kytičkou na pupíku…
a život jede zběsile
s kreditkama in exclusiv Kypr
23 názorů
když já třeba reagge stašně miluju a svobodu mám jinak postavenou. Pro mě je vnitřní svoboda na prvním místě a proto se s nimi (samozřejmě mimo drog) hodně ztotožňuju. Neškodit, nechat žít... já vím fantazy, ale v mý hlavě to tak prostě je :))
Nemám rád hippies. Je zložité, povedať prečo. Tvoja báseň je klasická nostalgia. Keď chceš, vysvetlím ti, prečo je sloboda nerozumná.
já nekoukám raději a jsem pernamentně šťastná... až jsem pro okolí podezřelá už :)))
chce to trochu toho důchodcovskýho nadhledu... jináč to ani nejde :)
hm, na telce se dívám zásadně na přírodopisný filmy, ale net, ten mi láme vaz, jsem blbka, když si myslím, že když budu vědět, tak budu tak nějak připravená, nejsem vůbec, jsem jenom permanentně nas...á, je to jako droga, ještě že přibude každým dnem vnouček, tak budu mít práci a nebudu blbnout :-))
pazdráti jak se zadřou jsou horší jak tříska pod nehtem :)))) díky goro, za návštěvu
aleš-novák
04. 03. 2016ale nevymřeli...
akorát je dnes všechno tak propletené, že se na první pohled nepozná, kdo je kdo...:o)
slunceblunce
04. 03. 2016jó, kristusky mám někdě na půdě... asi je opráším :)