Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Já"
22. 03. 2002
4
0
1648
Autor
Jeanette
\"Já\"
Proč jen cítím smutek,
když měla bych se radovat a smát.
Vždyť jsem mladá a zdravá.
Nic mi vlastně nechybí.
Ty rád mě máš a dáváš to najevo.
Přesto moje duše pláče a srdce bolí......
Zároveň ale cítím teplo a vřelost mého okolí.
(....tak proč......??)
Jen mé \"já\" je nějak nenaplněné a cítí chlad......
(...ale proč.....?????)
Terezie_Scheibová
07. 10. 2003
No jako básnička se mi to moc nezdá.
Proč? Dokud se ptáš proč, tak je to v pohodě, horší bude, až Ti to bude jedno.Ale to se nestane viď :-)
To já nevím. Tam někde uvnitř ti něco chybí, ale co, na to musíš přijít sama.Možná je to nějaký přání. Tak ho zkus vyslovit.
*, Jak tak sleduji tvé dílo, napadá mě, že tvé souvstažnosti jsou podivuhodné.
čajke je myslitel,to se hned pozná:)vsichni maj koukám stejný potíže:)Indy je pašák:)a Seregil je diplomat:)a tohle dílko je prima:)*
...často nám nic nechybí a přesto to nějak neni dobrý..možná něco přebývá, kdoví. diky za námět na ..zamyšlení:)* Č.
Zkus si přečíst od KikinyV - Jednou mě jeden poslal.. aspoň částečná odpověď by tam mohla byt. Jiank TIP
Mluvíš mi z duše. Tohle se mi opravdu v minulosti stávalo. Teď už ne tolik, jen ve vypjatých situacích - krizích.... Ale začíná to tím, že se o tom napíše a tak trochu se toho postupně člověk zbaví........... Ale proč? (to tak je) - na to nejsem kompetentní opovědět.. Buď zdráva písmačko....
Nyx: ono je nekdy ale hodne tezke takovou a podobnou cinnost najit !!!!!!!!
Petr: vyroba?to zni velmi zajimave...zalezi na tom, o jakou formu by se jednalo:-))..nevis o necem???:-)))
Petr_Palkowski
23. 03. 2002
pokud je to nálada, a nenazývaš to báseň, tak jsem ráda, že nemusím kritizovat
a neboj Jeanette, vždyť se nemusíš hned ze všeho radovat, a opičit po okolí, počkej, až budeš mít důvod, přeju ať to netrvá dlouho :--)
Je, dekuju, to me moc potesilo...takovy hezky pohlazeni po dusicce....diky :-) J.
hladím, hladím, kocourek mi utekl :--) ale na dušičku nesahám, ta je furt někde v povětří :--)