Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVŽDYCKY JE NĚJAKÁ VOLBA
17. 04. 2016
15
29
1578
Autor
srozumeni
misky vah
proč jenom dvě
to je jak' černá a bílá
-zdravé a nezdravé-
jak k tomu přijdou ostatní
zelená modrá žlutá...
i třetí by měla svůj význam
-žádné-
vyryto na jejím boku
vyjímalo by se
šedivá bez tíhy
bezbarvá lehkost žití
možná by časem tížila víc
radost jen na chvíli
pak dlouhá prázdnota
po zbytek života
29 názorů
Přiznám se, že jedno tvoje dílko mě k tomuto trošku inspirovalo. Díky.
misky vah jako metafora životních rozhodnutí....také mi moc nejde odvažovat
blacksabbath
18. 04. 2016Nikdo nejde životem bez tíhy.......opřít se o chvilky, které jsou hezkíé....souznění............*/****
Lnice, děkuji za zastavení a názor. Kéž by to bylo vždycky tak jednoduché. Když jsem šla do kina na nějaký film, který se nakonec ukázal jako propadák, nikdy jsem nelitovala, protože jsem razila teorii, že člověk musí občas shlédnout i nějakou blbost, aby to pak měl s čím porovnávat a vážil si o to víc těch pěkných filmů. Jenže to platí jen pro filmy, knihy atd. (A já poprvé volbu neměla a podruhé jo, ale to je dlouhý příběh, dokonce jsem se tady o tom už taky někde zmínila. prostě není to tak jednoduché a už vůbec ne černobílé. Ještě jednou děkuji. Hezký večer.
já jsem také jednou stála před volbou zdravé-nezdravé...naštěstí se to vyřešilo samo a to tou zdravou variantou...jen toho přemýšlení kolem, sama sebe jsem překvapila...dnes mám jasno...svět by měl být barevný, na život má právo každý...:-) hezky napsané.-)
Evženie Brambůrková
17. 04. 2016Dobře jsi to napsala. /T
Evženie Brambůrková
17. 04. 2016Dobře jsi to napsala. /T
Život se nevejde na misky vah,
těch barev v něm a tónů!
zrod v hlíně, konec ve hvězdách,
je plný citu, krásy, shonu,
ať si je těžký na pohled
hlavně, když láskou korunuje svět...
Jiři, já jsem si z možností dílko se mi líbí\dílko se mi nelíbí zvolil jednoznačně tu první.
Tu se snažím hledat stále, někdy se daří, někdy ne.
Já jsem neměla na výběr, bylo mi ,,přidělené" nezdravé. Ale kdybych měla možnost toho třetího - žádné, bylo by to pro začátek asi nejpohodlnější. Ale vlastně jen na chvíli, pak bych asi stejně litovala, že jsem raději nezvolila druhou, byť nepohodlnou možnost. To jsou jen takové moje vnitřní úvahy, jen občas mi v hlavě naskočí. Děkuji za reakci.