Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZařadil jsem se naoko
Autor
MKbaby
Vstoupil jsem do fronty na oko,
dělám to jenom naoko,
abych si osušil slzy,
neboť mne velmi mrzí,
když češtinu kdosi prasí.
Doufám však v lepší časy...
25 názorů
Diano, šetři si nervy...stejně jako technický, ani ten jazykový vývoj nezastavíš...Nezapomeň, že rozhodují absolventi Plzeňské university...
MK: taky jsem zatlačil slzu zklamání:-)
bejby, ja sa na teba preto nehnevám :)je to tvoj spôsob komunikácie s "nenormálnym"... z "normálneho" by aj mňa bavilo dělat si legraci :)
bejby, znova sa pýtam - ako by si vedel, čo z nich čiší, keby si to nečítal?
Evženie Brambůrková
30. 05. 2016K čemu ti bude pěkná oční barva,
když ti prý brzy vykoukne z něj larva. /T
To je, co? Českých synonym pro start-up vychrlím bez přemýšlení nesčetně: rozbíhací, zaváděcí, začáteční, spouštěcí, náběhový, snad i startovní - jenom ne, proboha, startupový, to bolí!!!! Za co, Bože, za co?
gabi: Až on pochopí, že nemá imrvére srát nás, pak nebude nikdo srát jeho :-) Jen na rozdíl od něj my se neuchylujeme k hrubosti a ponižování, my si z něj jen děláme srandu :-)
Naopak, baby, bude hůře! Důkaz: Hospodářské noviny 30.5.2016 uvádějí tlustý titulek "Reklamní matadoři rozjeli startupový fond". STARTUPOVÝ!!! Tupani! Já snad emigruji!
gabi, myslím, že určitě ne... my aspoň ty hrůzy rozmělníme na menší hrůzy :))))))
decká, vy si nedáte pokoj??? :) mohlo tu byť o polovicu diel menej pre jeleňa, keby ste ho nesrali :))))
okoloidúci
30. 05. 2016:)) MK, prilievaš olej do ohňa, seč ti sily stačia :) *
tip aj agátě za vtipnú repliku :)
Naoko se zařadit:
to je doby velký hit.
Naoko se převléci
nemusí být od věci:))) /T.