Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1914
Autor
Petr333
21 názorů
sepotvkorunachstromu
02. 10. 2016..dobrý..akorát dumám natou zrezivělou odvahou..
blacksabbath
31. 05. 2016wau........................*/**
Kristova_noha
30. 05. 2016zajímavý text, líbí se mi
Evženie Brambůrková
30. 05. 2016Velmi dobré, zajímavé a netradiční pojetí. /T
myslel jsem to tak, že není úniku před masmédii a tím trojským koněm ze světa. A s těma ulicema nevím, nevím co by se muselo stát abysme zase vyrazili od hospodskejch stolů. Ale víru měj to je v pořádku ty idealistko :-)
zprávy jen v krajním případě, nevěřím novinářům, nevěřím všem těm rádoby ušlechtilým informacím... a názorům malý hrstky lidí... až se půjde do ulic, půjdu taky, do tý doby se budu snažit přežít a žít ... a ironicky .. a taky trochu idealisticky věřít, že to jednou dopadne dobře ... tady u mě je ještě svět v pořádku :))
jsem ráda, že jsem tu závorku dobře pochopila :) mám naději ráda
ano proto naděje v závorce..., tenkrát možná ano, ale dneska...podívej se na zprávy
Jo táák, jasně každej psavec holt musí mít svůj svět, aby pak mohl tvořit :-)
hm... hodně znepokojivá poezie
proč máš tu kávu v závorkách? to jakože ještě kousek naděje, že třeba temněji nebude?
slabiny zrezivělý odvahy ... pro mě lahůdka
Myslel jsem tím to, kam taháš svého čtenáře, do jakých reálií - podíval jsem se jen na ulici a do hospody, a pak jsem zdáli uviděl Sarajevo, které čeká ona hrůza (a kdyby jen Sarajevo...). Osobně se ale rád vydávám na více míst, ať už konkrétních, nebo jen pocitových - míst v našich hlavách.
Ondro - jsi-li, díky stopu. Nevím jestli správně chápu "prostředí" jen jsem převyprávěl události toho dne roku 1914 :-)
tip za "zatímco šťastné hvězdy seděly v barech":) a kdyby jen za to.. "doposud bezstarostný", předem metaforicky naťuklé starostmi v první a druhé strofě - mňam! Pointy na konci strof a ještě v závěru - mňam! Jediné, co je mi cizí, je konkrétní prostředí.
Myslela jsem to podání, téma je taky skvělé, jen to, že žena by to takhle nenapsala:)))
děkuju rád experimentuju... a ano byla by jiná záminka, vlastně jsme se vůbec nepoučili, dle mého názoru evropa zase páchá sebevraždu
tohle téma se mi moc líbí, jak málo stačí ...i když tohle byla jen záminka, pokud ba nepřišla, přišla by jiná...vše už bylo nachystáno, jak děsivé, připustit si, že teď by se mohlo dít něco podobného...
moc se mi líbí, jak je to napsané.-)
no to téma - je víc než mužné, spíše tragické z obou stran....díky za čtení