tak jsem hledala obrázke trosečníka a všude jen Tom Hanks jakožto cast away, no, tak je Ti tedy souzen...
ju, občas by to vybrousit chtělo, ale nemohu nic namítat. Jedno velké ANO :).
No a dobrej komerční tah, s tim názvem ;). A ruku zvedám... Všechny dvě.
no, myslím, že je na tom vidět, že si s tím hrál programátor nebo tak něco :-) je to děsně matematický :-) myslím to veršotepectví
Josefk: No nejsi daleko od pravdy. (Ono už se to na mě provalilo ? :-)
šššššššššš šikounej :c))))
Trosečníka? Na toho jsem jednou lezla oknem, teda v podání Bolka Polívky - divadlo jednoho herce, mooooc jsem to chtěla vidět a oni už měli vyprodáno, ale stálo to za to, byl vynikající. Není trosečník jako trosečník... :c)))
No na to, že to byl jen takový pokus :-)
tohle je moc dobrý!!!......
No jo... Na Měsíci musí být tak krásně
:-)))
Tak jsem si konečně přěčetla i Tvoji odpověď. Úplně valím kukadla, co tady to umí (tenhle program) :o) Ale ze Tvé odpovědi moc moudrá nejsem, já prostě píšu, nerozebírám to a asi nad tím ani moc nepřemýšlím, takže si u některých debat připadám spíše jako Neználek na Měsíci....
No vidíš. Takovou vzrušenou debatu jsi rozpoutal svým experimentem. Forma se mi skutečně zdá poněkud kostrbatá, ale když se nad tím zamyslím, musím uznat, že tahle kostrbatost dotváří atmosféru. Ten trosečník má přesně takové neuspořádané a zmatené myšlenky.
Debata sice nebyla prvotním záměrem (aby to nevyznělo, že se rád hádám :-))), ale diskusi (a jak by řekli Cimrmani) "pozitivní, konstruktivní kritice" se určitě nebráním :-)))
Já oceňuju hlavně to, že se nebojíš sejít z vyšlapané cestičky. Zkoušíš něco nového, hledáš. Každý nemá odvahu opustit staré dobré prověřené...
Tajta: Teď mě napadají dvě odpovědi:
1) Óoooh jak krásně a lehce se jde po už prošlápnutých cestách...
2) Kdybych znal, to co znát mám, nemusel bych znova vynalézat kolo :-)))
A jinak... no občas mě něco napadne, co i trochu vypadá, že to možná ještě nikdo předemnou nevymyslel, ale to často za mnoho nestojí anebo to už vymyšlené je. Ale nevzdávám se... třeba to někdy příjde :-)))
Amanda: Díky, ještě se tu nakonec začnu
červenat... :-)
Amanda: Možná je skutečně ten název "profláknutý", ale myslím, že "přesně takové" jsou pocity trosečníka. Je si téměř jist, že jeho vzkaz zapadne někde v hlubinách nekonečného oceánu. Naděje přesto umírá poslední a on svou láhev přesto vypustí na moře.
Za všechny kritiky velmi děkuji. Příště se pokusím napsat něco melodičtějšího :-)
Tak za tohle naaadhrny vysvetleni mas muj osobni soukromy !* ne k dilu ale k autorovi... :-)
Ještě, že nestrácíš svědomí :o)*
Pet: Není to úplně tak. Je to celé řazené přísně chronologicky (a základní myšlenku o obsahu jsem měl nastíněnu již dříve, takže jsem to nepsal tak úplně zfleku), dal by se i vystopovat děj. Možná jsem to spíše měl hodit do básně epické...
K rýmu jen... rýmuje se to komlet celé, ale nechtěl jsem aby se to rýmovalo úplně (drobné poruchy). Třeba u rýmu 1.+ 2. verš je druhý verš částečně arytmicky prodloužen. U zbytku 3 + 5 a 4 + 6 je striktně zachováno shodné množství slabik + rytmus (u jedné sloky jen rytmus). Celkově je ovšem rytmus každé sloky jiný (což může činit občas problém).
Za kritiku díky.
Pekne... jen me stve ten prvni nazev... takove znacne proflakle poutatko pro oci kdybys tam dal ten skutecny bylo by to hezci...
Ma to pekne myslenky a atmosferu...
Hmm, zvláštní. Přijde mi, že jsi psal myšlenky, jak Ti zrovna přišly pod pero, ale občas mě tam nějaký rým i ruší, ale to je jen můj názor a já taky nevím, co si budu myslet za chvíli...
Hmm, zvláštní. Přijde mi, že jsi psal myšlenky, jak Ti zrovna přišly pod pero, ale občas mě tam nějaký rým i ruší, ale to je jen můj názor a já taky nevím, co si budu myslet za chvíli...
:) JÁ TĚ LYNČOVAT NECHCI. A ANI NECHCI ABYS PRAVIDELNĚ RÝMOVAL. VŽDYŤ JE TO ZAJÍMAVÁ FORMA, ALE I TA NEPRAVIDELNOST SE DÁ ZDOKONALIT. BEZ TO ALE JEN JAKO MŮJ SUBJEKTIVNÍ NÁZOR:)
Gorgona: Jéé omlouvám se... minule jsem Ti nějak zkomolil nick. Neberu to jako lynč, spíše jako radu. Díky ! Každý konstruktivní názor je pro mne přínosný.
Pokud vám někomu bude papouch ještě někdy tvrdit, že papoušek je velmi hodně hloupý pták..., Nevěřte mu !!! Má sice barviček jak na pouti, ale je chytřejší, než kdejaký neopeřenec.
Když už je to venku, musím (s lítostí) přiznat, že je snad chytřejší i než moje opice. (A ta už je pomalu chytřejší než já.) Mám rád papoušky
:-)))
:-))))))) tak papoušky na másle pečené bys rád? :-))) Nic, dej si rohlík! :-)
papouch: Ty máš něco proti máslu ? Dobře, tak mi hold musí stačit teda ten rohlík s papouškem. :-))))
Jako trosečník jsem se naštěstí cítil - a je to fajn a je to zapotřebí!
Ale zase jsem si ověřil, že nejsem dost inteligentní... Ale to nevadí, já to vynahradím pílí!:-)
:) PĚKNÉ, ALE NĚKDE BYCH TO TROŠKU VYBROUSILA. z NĚKTERÝCH VERŠŮ JSEM BYLA NADŠENÁ A Z NĚKTERÝCH TROŠKU ZKLAMANÁ. ALE PĚKNÉ!!
Je tam pro mě hodně blízkých a důvěrně známých obrazů. Volila bych zkratky.
Taky budu pilná:) slibuju:)
Měj se fajn:)
no papoušek je hloupý pták, papoušek ty věty více způsoby nepřečetl.. on papoušek je hodně hloupý pták, on by to asi nepochopil i kdyby tam byla interpunkce barvičkama :-))
Print, papouch: Upravil jsem prolog, aby vám nepuklo srdéčko :-)
Gordona: Ono je to schválně takové nevybroušené. Chtěl jsem zkusit trochu něco jiného než jen 100% rým. A úplně nerýmované mi nesedí. Protože dle mého (určitě hloupého názoru) patří nerýmovaná poezie spíše do povídek :-))). Ale šutrem do hlavy prosím Néééé :-))
Všem: Za kritiku díky !
Díky!:-) Hned se cítím inteligentněji!.-))))
*!
... dyť jsem to říkal ... papoušek je velmi hodně hloupý pták ...
furt nic ... :-)))