Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezas jedna báseň bez nápadu
Autor
agáta5
zas jedna báseň bez nápadu
a jestli něco nevykradu
budu si muset cucat z prstu
ztichlý vítr nad Indií
přeslazenou melodii
bláboly
kecy
volný překlad
nikdo ta slova nikde neklad
jen jsem je sbírala z pusy jiných
a navlíkala na šňůrky
otázky bývaj odpovědí
ruka se mění na medvědí
nech vinu jít ať viní jinde
tady teď zbyla nevíra
pojď!
budem se snažit předstírat
jak lámem slova do veršů…
33 názorů
Marcela.K.
26. 07. 2016Dobrá reakce na ...
Karpatský knihomoľ
25. 07. 2016Slovný patchwork ale nepôsobí nesúrodo.
Evženie Brambůrková
25. 07. 2016Opět originální, jak jinak. /T
jj, city to je vjec :))) za světla červánků si tak leda opečeme buřta :))) teplo v břiše je lepší jak luna .. a prosím, prosím, neblokovat! co bych já nebohá dělala jinak? Bych musela žít!!! auvajs.. :))))))
Karel Koryntka
25. 07. 2016báseň to není, ale nadějné zpomalení a ohledávání závažnějšího skutečného tématu, které se ještě nevylouplo, neboť hrdinka uskočila zpět, sama sobě zase sympatická a hned svolává stádo... autorko ještě přidej, zkarikuj ji pořádně, tu snadno tvořící "nezničitelnou" básnířku, jen jí dej!
return-of-ca-2
25. 07. 2016No a je to venku. ... navrhuji Tě zablokovat a toto buřičské dílo smazat, neboť (a to jistě nebudu mluvit jen sám za sebe) byly raněny mé hluboké city, které tak umě vkládám do svých básní. Neboť co může být krásnější, než že za světla červánků čtem z lásky veršovánku. Ach Luno, Luno, ach Viléme, ach Jarmilo, všechno se zhatilo.
okoloidúci
25. 07. 2016agáto, ne "člověk", ale agáta a několik jiných :) neboť mnozí - jsouc zatlačení do (poetického / prozaického) kouta tam jednoduše nase*ou :)
okoloidúci, dikes jj, přesně jsi to vystihl ... vidíš, co všechno se dá napsat :) když je člověk natlačenej do toho poetickýho koutu :))))
okoloidúci
25. 07. 2016... nápadité nenápady :) ***
kočkodane, ach :)))
umbr, díky, jj, odposlouchaný hovory mám taky ráda... teď dávám dohromady takovou poemu o pavlačových drbnách :) ale to je jen můj ventil, sem to dávat nebudu. Strašně si to užívám :)))
Dnes může být poezií ledacos : zkarikované básně jiných autorů,koláže z nejrůznějších textů nebo všeliaké odposlechy rozhovorů třeba v tramvaji.Vždycky ale záleží na tom,co z toho nakonec vyjde. - Pěkně popisuješ jeden způsobů tvorby. - Ale i ty jednou tvoříš tak a podruhé zase úplně jinak. Tvoje básně sedost liší jedna od druhé a taky proto tě ráda čtu. - Tip nepochybně.
blacksabbath
25. 07. 2016zajímavá sňůrka...........*/**
aleš-novák
25. 07. 2016pěkně nalámaný...